TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg har sendt @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) en privat post på Discord nå. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg har sendt @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) en privat post på Discord nå. 🤗 Cassidy Tvillingene skal sjekke den vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), hva syns dere? Lettere og finne frem nå? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), hva syns dere? Lettere og finne frem nå? Jepp, Cassidy Tvillingene synes at det er mye lettere å finne frem nå.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Jepp, Cassidy Tvillingene synes at det er mye lettere å finne frem nå.👨🦰👩🦰👍👍 Bare hyggelig. 🤗🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig. 🤗🤗🤗 Cassidy Tvillingene liker godt å besøke Discorden din.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt å besøke Discorden din.🥰🥰 Jeg eier ikke Discord, kun serveren. 🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Jeg eier ikke Discord, kun serveren. 🙄 Cassidy Tvillingene vet det, men vi surrer og roter litt vet du, det er sånn CC-Gutten og CC-Jenten er.😉😉 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 7 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene vet det, men vi surrer og roter litt vet du, det er sånn CC-Gutten og CC-Jenten er.😉😉 Er bare han som kverrulerer. Er helt vanlig å omtale noens discord server som "discorden din". 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Snurre og snurrende, svært dere skal snurre, blir jo selv snurrete. 🥴 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Quakecry skrev (2 minutter siden): Er bare han som kverrulerer. Er helt vanlig å omtale noens discord server som "discorden din". Jeg er ikke kverrulerende. Er bare bestemt. 😏 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Quakecry skrev (10 minutter siden): Er bare han som kverrulerer. Er helt vanlig å omtale noens discord server som "discorden din". TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke kverrulerende. Er bare bestemt. 😏 Cassidy Tvillingene synes ikke at du er kverulerende, vi @TheDarkSycamore - SCM🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg syns det er åpenbart hva som menes når noen sier "Discord'en din". 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Jeg er ikke kverrulerende. Er bare bestemt. 😏 ENIG THED ❤️👍😃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Cassidy Tvillingene sier det som vi sier.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Sitter å tørker støv av Lego venter 6 Lego sett til 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Der var dagens middag unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Nå er Cassidy Tvillingene våkne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Juksesanger som har dukket opp på Spotify-siden til ¥$ (Kanye West og Ty Dolla $ign). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå