Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Quakecry skrev (Akkurat nå): Tja! Får se! Men, men, jeg tenker på hva som er noe dere gjør for gøy annet enn å være på forumleker! Cassidy Tvillingene går på fjellturer og skogsturer sammen, og så spiller vi en del kortspill og brettspill sammen også. Når vi ikke er pålogget her på Diskusjon eller på KG.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 25 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene går på fjellturer og skogsturer sammen, og så spiller vi en del kortspill og brettspill sammen også. Når vi ikke er pålogget her på Diskusjon eller på KG.👨🦰👩🦰👍👍 Det høres fint ut! Er vel mange fine turområder i Bergen 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 https://www.thomannmusic.no/paul_lamond_games_puzzle_beatles_abbey_road.htm?gclid=Cj0KCQjwhL6pBhDjARIsAGx8D5_JkxNcQ6NDCNzB5YHi3qP4Fl5CCrpxDTSgGSv7Rgb1aBy-r6da7a4aAm2QEALw_wcB https://cdon.no/leker/the-beatles-the-beatles-collectors-advent-calendar-p113041007?gclid=Cj0KCQjwhL6pBhDjARIsAGx8D5_QE9PzfnvWy76SuMdbKVFS74cARtklaQN4P1Qakq11rDNq0LwnZXwaAo_wEALw_wcB&gclsrc=aw.ds 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Quakecry skrev (1 minutt siden): Det høres fint ut! Er vel mange fine turområder i Bergen Ja Cassidy Tvillingene har mange fine turområder i Bergensområdet som vi liker å gå i. MR SPEED skrev (2 minutter siden): https://www.thomannmusic.no/paul_lamond_games_puzzle_beatles_abbey_road.htm?gclid=Cj0KCQjwhL6pBhDjARIsAGx8D5_JkxNcQ6NDCNzB5YHi3qP4Fl5CCrpxDTSgGSv7Rgb1aBy-r6da7a4aAm2QEALw_wcB https://cdon.no/leker/the-beatles-the-beatles-collectors-advent-calendar-p113041007?gclid=Cj0KCQjwhL6pBhDjARIsAGx8D5_QE9PzfnvWy76SuMdbKVFS74cARtklaQN4P1Qakq11rDNq0LwnZXwaAo_wEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Cassidy Tvillingene digger infoen bak lenkene.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Jeg har blitt onkel nr. 2 nå. Søstera mi Vilde er på sykehuset og føder niesen min akkurat nå. Nærmere sagt keisersnitt. Nå har jeg både en niese og en nevø. Håper det går bra med søstra og niesen min. 👶👶 Endret 19. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt onkel nr. 2 nå. Søstera mi Vilde er på sykehuset og føder niesen min akkurat nå. Nærmere sagt keisersnitt. Nå har jeg både en niese og en nevø. 👶👶 Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli onkel for 2 gang.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 CC gratulerer meg, som jeg syns er... ...drit koselig og høre. 😏😏 Takk, bukker og neier. 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Nå er det Cappuccinotid for Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 CC er drit rask i og svare i dag. Hva har dere gitt pc'en deres for noe, turbomotorer? 😝😜😜😛😛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cassidy Tvillingene har utstyrt pc-en vår med jetmotorer.🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Pusssshhhh, CC...sssssshhhh...skru av...sssssssshhhhhhhhhh...de der...shhhhhhhhsssssshssss...e jet...sssshhhhhhhhhhhjsssssss...moto...ssssssssshhhhhhhhhhh...rene? shhhhhssssssssshhhhhhhhssshhhhh...HÆ, jeg hø...sssshhhhhhhhhhhssssssssshh...rer...sssshhhhhhhhhhhsssssssshh...ikke de...ssssssshhhhhhhhhhhhhhhsssssssssssdddd...re. ssssssssshhhhhhhhhhsssssssssshhhhhhh. 😝😜😛 Endret 19. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ja Cassidy Tvillingene sender den Jettmotorutstyrte pc-en vår til Japan for å kjøpe sushi til oss.🍣🍣🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 CC bekrefter at de har til og med montert jettflyvinger også på pc'en deres. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ser at du har sett bekreftelsen vår.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): CC gratulerer meg, som jeg syns er... ...drit koselig og høre. 😏😏 Takk, bukker og neier. 😃 Gratis ONKEL SAM❤️❤️❤️❤️ grattulere THED med 2 onkel barn 👍👍👍😃😃😃😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cassidy Tvillingene har blitt glade i Cappuccino.☕☕🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Minner meg om caprinno 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Og jeg er blidt glad i makrell i tomat og ost i lag på brødskiva. 😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Cassidy Tvillingene har akkurat spist Fish and Chips nå.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå