Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cassidy Tvillingene liker ikke vinteren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 Der var den 10 timer lange søvnen unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cassidy Tvillingene våknet for cirka en time siden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), sjekk Discord serveren min, jeg har sendt dere en PM der. 🤗 Nå har jeg delt ut de nye kanalene mine til medlemene mine der inne. 😊 Samme gjelder deg også @SprengeMobil, du må gjerne også sjekke ut serveren min, i hva du har tilgjengelig til. 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), sjekk Discord serveren min, jeg har sendt dere en PM der. 🤗 Nå har jeg delt ut de nye kanalene mine til medlemene mine der inne. 😊 Samme gjelder deg også @SprengeMobil, du må gjerne også sjekke ut serveren min, i hva du har tilgjengelig til. 😃 Cassidy Tvillingene skal sjekke på Discord serveren din senere i natt.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Nå har CC fått sett en hjelpe video om hvordan man velger egen side rolle på samfunnet mitt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Nå har CC fått sett en hjelpe video om hvordan man velger egen side rolle på samfunnet mitt. Cassidy Tvillingene takker for videoen, selv om vi ikke fikk med oss hvordan rollen velges. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Er ikke sint på dere, er mer oppgitt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cassidy Tvillingene forstår deg godt, vi vet at vi kan være helt håpløse til tider. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Orchestral Manoeuvres in the Dark. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cassidy Tvillingene koser oss med masse bra musikk i kveld.🎼🎼🎵🎵🎶🎶 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nå må jeg ordne en medeltid rolle til dere, hvis dere skal kunne fjerne "[film/serie]" og "[kick-streame]" rollene selv. Jeg kjenner dere såpass nå, at det er ikke helt dere det med og bedrive med sånt. 😳 Med mindre dere faktisk er fornøyde da, snodige snille søte raringer. 😏 Et annen alternativ, er at jeg kan fjerne de to uheldige rollene for dere. Hvis det går greit da? Sånn at dere slipper og fjerne dem selv. 😃 Endret 5. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nå må jeg ordne en medeltid rolle til dere, hvis dere skal kunne fjerne "[film/serie]" og "[kick-streame]" rollene selv. Jeg kjenner dere såpass nå, at det er ikke helt dere det med og bedrive med sånt. 😳 Med mindre dere faktisk er fornøyde da, snodige snille søte raringer. 😏 Et annen alternativ, er at jeg kan fjerne de to uheldige rollene for dere. Hvis det går greit da? Sånn at dere slipper og fjerne dem selv. 😃 Cassidy Tvillingene overlater dette til deg vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene overlater dette til deg vi.👨🦰👩🦰👍👍 Da var det gjort. 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Da var det gjort. 😃 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hører på Generation Terrorists-albumet til Manic Street Preachers nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Cassidy Tvillingene er to store fans av det walisiske bandet Manic Street Preachers.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Da vant Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Da vant Liverpool. Cassidy Tvillingene jubler over det. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Chanandler Bong. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå