TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 CC har heller ikke sett på det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Cassidy Tvillingene har ikke sett på TV ( Flimreboksen ) siden desember 2016. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Spacedance. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Cassidy Tvillingene danset Riverdance da vi var barn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 There is juleøl in the tynnj! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Cassidy Tvillingene holder oss til Urgebokser og Colabokser. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 You can't handle the truth! Off-topic: PS, jeg bare sang den første tekstlinjen til Støveldance. Ikke noe oppfordring til drikking, bare forklarer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Cassidy Tvillingene vet, og vi er begge to 100% avholds. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Same here! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Cassidy Tvillingene synes at alkohol er noe stort tull. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Jeg er ca 90% avholds for alkohol. Drikker ca anen hvert, tredje hvert år. Endret 19. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Cassidy Tvillingene liker best å drikker Urge og Cola vi.🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Kombinasjons uke nå, det jeg mener med det er spille fri og spille dager, anen hver dag. I dag er det spille fri, lurer på om hva jeg skal finne på i dag? Kanskje bedrive litt med Discord serveren min SCM-Cartel, eller se på min nye favoritt film, eller prosjektet mitt kanskje. Hmm, muligheten er mange. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Cassidy Tvillingene har plukket kantareller sammen i skogen i dag.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Har bare blitt mer og mer bevisst på svindlere og bedragere som utgir seg til og være kjente aktører/personer og bedrifter på nettet. Takk og lov at jeg enda ikke har blitt lurt av sånt. Ingen mistenkelig trekk eller fra stjålet noe. Håper heller ikke det skjer med meg. 😊😊 Så lenge jeg følger forhåndsreglene mine på det, det og ikke bruke samme passordet over alt på nettet, og at jeg bruker drit sterkt passord. Og prøve mitt beste og gjenkjenne falske e-poster. Og faktisk høre på antivirus programmet mitt, når den sier i fra at nettsiden ikke er trygg. Da skal jeg være relativ trygg, enn så lenge. 😃 Det er kjempe trist for dem som er blidt rammet av det da. 😢😢 Har nok sikkert småe virus på bærbare pc'en, det har jeg helt sikkert. Det skal ikke være den verste sårten. Siden antivirusprogrammet er såpass flinke og gi beskjed. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er veldig viktig å tenke på og passe på det som du skriver der. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Bil tippet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Cassidy Tvillingene håper at alt gikk bra med deg. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Driver å kødder litt på et annet forum, men regner med de fleste forstod at jeg kødda. 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Cassidy Tvillingene forsto at du køddet.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå