MR SPEED Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Hører på van halen 1984 jump Panama hot for teacher 👍👍👍👍👍👍👍YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT VAN HALEN 😍😍😍😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Cassidy Tvillingene er to skikkelige Van Halen-fans.😍😍🤩🤩🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg vet en hemlighet cc har se spoiler😜 Spoiler DE ER ELSKER THE BEATLES 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Cassidy Tvillingene både Digger og Elsker John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, Ringo Starr ( Richard Starkey ) : The Beatles.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Yes i am happy BOY 😍😍😍😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Cassidy Tvillingene er: A Happy Boy & A Happy Girl. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Hva skal jeg skrive jo leste på ITavisen øre propper https://itavisen.no/2023/06/28/test-du-ser-hvorfor-jeg-ikke-klarte-si-nei-jbl-tour-pro-2/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Cassidy Tvillingene er lysvåkne ennå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Det blir ikke Godnatt på Cassidy Tvillingene heller før i ettermiddag.🤣🤣 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg og fattern tar Danskebåten til København i dag og blir i København til onsdag 😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg liker han Leonard Cohen. Jeg har The Future albumet hans i hylla. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Cassidy Tvillingene er også to skikkelige Leonard Cohen-fans.😍😍🤩🤩🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Her er albumet jeg snakket om i min forrige post. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Cassidy Tvillingene har også det albumet, det er et skikkelig bra album. Men vi har det ikke på cd, vi har det på vinyl.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Hm har ikke album mere hører digitalt lettere vet ikke om bedre lyd digitalt eller vinyl eller cd hva er best lyd da 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 (endret) Mr-$ foretrekker digitalt framfor fysisk. Jeg personlig liker fysisk, ikke sant @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )? Da kan man jo sniffe, berøre og alt annet man ikke trenger og vite med den. Endret 2. juli 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Fy da sniffe nei takk alkohol narkotika å mye mere er noe sorry jevla møkk 😡 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Mr-$ prater om møkka nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå