Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I denne leken skal man bare skrive én setning. Den aller første som dukker opp i hodet ditt. Akkurat samme hva det er. Fjas eller dødsseriøst, samme for meg. Her er min: Jeg liker fisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mordi er mann. Sorry, det var det som kom opp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Spis ost din negertroll. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det skal være ditt, ikke din. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det skal være ditt, ikke din. Var det setningen din, eller var det retting på min? Fordi det var faktisk det første som kom opp i hodet mitt, med feilen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det skal være ditt, ikke din. Var det setningen din, eller var det retting på min? Fordi det var faktisk det første som kom opp i hodet mitt, med feilen. Det var begge deler. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du er domm. (Med skrivefeil ja.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 It's all right to it fish 'cause they dont have any feelings Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I'm amazed how damn low people can go only by being themselves. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jævla kukskalle ta telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå