Slimda Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal vi se. Sitte med en TV-skjerm med faste tider for film/serie-visning, eller en PC som har tilgang til alt, gratis, uten tidsbegrensninger. Nei, så vanskelig... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Gratis? Så du sier selv at du er gratispassasjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan gjøre alt på PC'en som TVen kan, bare mye mye mer i tillegg... 1. Jeg kan se på HD-TV. Noe jeg ikke kan på TVen. Jeg kan se Blu-Ray på PC'en. (noe jeg strengt talt ikke kan på TV, men i praksis så går det jo greit) 2. Jeg bruker TV'en sammen med PC. (så det blir egentlig litt håpløs diskusjon) WHS. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gratis? Så du sier selv at du er gratispassasjer? Ja. Definitivt PC. Jeg vil helst slippe å måtte leve uten. <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratis? Så du sier selv at du er gratispassasjer? Selvsagt. Må jo selvsagt se på varen før man eventuellt kjøper den, ikke sant? Det er det jeg har gjort med samtlige bøker, spill og CD-plater jeg eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå