pizzafordi Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 tv koster en pc i året i avgifter, etc. tv er ut. historie, kast den. kjøper du pc kan du oppgradere prosessor\, skjermkort minst en gang i året, laste ned seriene du vil, uten reklame, the way u want it. say no more. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men en TV ka ndu jo bruke til PC, så hvorfor kasta når du kan få det beste ut av begge verdener. (stor skjerm + PC'ens muligheter) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 så fremt noen er interesserte i å betale 2000kr i året i nrk lisens pluss gebyrer, månedlige avgifter for viasat og annet. installering, telefon stress etc. så kjøper en stor skjerm så en kan sitte lenger bak, mens med liten skjerm så sitter en rett foran og oppfatter skjermen like stor. det blir som å stå foran et jagerfly face to face enn å charter-fly fly over deg på bakken hvor du vet det er lenge til du skal til syden. Det blir fort dyrt med alt dette i tillegg så må en ha quad-sli med g-t-t-t-dex x2 ganger 4 for å klare den høye full-hd oppløsningen. Kjøp pc 10000kr så har du ALT. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 1. Hvorfor skal du plassere deg lengre bak når du har større skjerm? Ja, du har muligheten, men du MÅ ikke bruke muligheten. Selv sitter jeg 2,5 meter fra et lerret på 95".. Ja jeg ka nsitte lengre bak, men hvorfor vil jeg det? Er da bare å sette deg slik at distansen blir behagelig. 2. Du trenger ikke betale gebyrer. Kan jo alltids kjøpe deg en uten Tuner. Eller så har mange som regel lisens fra før av i boligen. 3. Det blir fort dyrt med alt dette i tillegg så må en ha quad-sli med g-t-t-t-dex x2 ganger 4 for å klare den høye full-hd oppløsningen. Kjøp pc 10000kr så har du ALT. Du trenger absolutt ikke noe kraftig maskinvare for å kjøre Full-HD filmer... Selv det billgiste av ny teknologi i dag klarer dette. (mer eller mindre) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Når jeg tenker på pc eller tv, så mente jeg ikke at man skulle velge pc fordi man kunne koble tv'en opp til den osv osv.... ENTEN har du KUN en gjennomsnittlig pc med et gjennomsnittlig nettverk, eller så har du en passe stor tv, med dvd-spiller (eller playstation o.l.) og med litt flere kanaler enn NRK og TV2. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Velger fortsatt pc, for der kan jeg laste ned de tv-seriene jeg vil. ( ) Endret 6. oktober 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) PC, en flat tv er bare for showoff Ooog film kvelder. Endret 6. oktober 2008 av pxK Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 pxK: pc + projektor = WIN! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja men akkurat rommet mitt er i toppen av huset og jeg har ingen store "rette" vegger, så prosjektor har jeg ikke plass til Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Funker fett med prosjektor her i gården iallefall Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja det funker fett men ikke på ett room som mitt. Ja det ser skremmende ryddig ut på det bildet. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Pc, det er så mye kjedelig på TV uansett. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 PC lett, man kan gjøre alt mulig med den, går så å si ikke an å kjede seg framfor en PC, vist man virkelig går inn for å ikke kjede seg. Eneste jeg bruker TV-en til er og koble PC-en opp til den, for å få større skjerm, eller for å fyre opp en film. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Så det dere sier er at dere fint hadde klart dere uten TV? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har pc koblet til tv. Det er konge det Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Så det dere sier er at dere fint hadde klart dere uten TV? Yuss Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 NRK Lisensavdelingen ringte nettopp her... -måtte nok skuffe de der, gitt... hehe! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde valgt PC, lett! Eneste gangene jeg ser på TV-en er det for å se på fotball. Alle serier og filmer jeg laster ned eller kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå