Gå til innhold

TV eller PC?

vbjornevik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så fremt noen er interesserte i å betale 2000kr i året i nrk lisens pluss gebyrer, månedlige avgifter for viasat og annet. installering, telefon stress etc. så kjøper en stor skjerm så en kan sitte lenger bak, mens med liten skjerm så sitter en rett foran og oppfatter skjermen like stor. det blir som å stå foran et jagerfly face to face enn å charter-fly fly over deg på bakken hvor du vet det er lenge til du skal til syden. Det blir fort dyrt med alt dette i tillegg så må en ha quad-sli med g-t-t-t-dex x2 ganger 4 for å klare den høye full-hd oppløsningen. Kjøp pc 10000kr så har du ALT.

Lenke til kommentar

1. Hvorfor skal du plassere deg lengre bak når du har større skjerm? Ja, du har muligheten, men du MÅ ikke bruke muligheten.

Selv sitter jeg 2,5 meter fra et lerret på 95".. Ja jeg ka nsitte lengre bak, men hvorfor vil jeg det? Er da bare å sette deg slik at distansen blir behagelig.

2. Du trenger ikke betale gebyrer. Kan jo alltids kjøpe deg en uten Tuner. :)

Eller så har mange som regel lisens fra før av i boligen.

3.

Det blir fort dyrt med alt dette i tillegg så må en ha quad-sli med g-t-t-t-dex x2 ganger 4 for å klare den høye full-hd oppløsningen. Kjøp pc 10000kr så har du ALT.

Du trenger absolutt ikke noe kraftig maskinvare for å kjøre Full-HD filmer... Selv det billgiste av ny teknologi i dag klarer dette. (mer eller mindre)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker på pc eller tv, så mente jeg ikke at man skulle velge pc fordi man kunne koble tv'en opp til den osv osv....

ENTEN har du KUN en gjennomsnittlig pc med et gjennomsnittlig nettverk, eller så har du en passe stor tv, med dvd-spiller (eller playstation o.l.) og med litt flere kanaler enn NRK og TV2.

Lenke til kommentar

PC lett, man kan gjøre alt mulig med den, går så å si ikke an å kjede seg framfor en PC, vist man virkelig går inn for å ikke kjede seg. Eneste jeg bruker TV-en til er og koble PC-en opp til den, for å få større skjerm, eller for å fyre opp en film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...