vbjornevik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, hva ville du helst valgt? Å ha en PC (med internett selvfølgelig) eller TV? (med rikstv eller lignende) Selv tror jeg at jeg ville valgt PC, da man får med seg det viktigste av nyheter osv., og de filmene man vil ha kan man laste ned. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC lett. Litt tåpelig tråd egentlig siden alle vil velge pc Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Litt tåpelig svar av deg da du ikke vet hva andre vil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC så klart. Bruker mange timer ved den hver dag og går mange dager uten at jeg i det hele tatt tar i tv'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) PC, ser nesten aldri på tv lengre. Å sitte foran pcen derimot Endret 4. oktober 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC. Ser minimalt på tv, og du kan jo se på tv på pcen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Pc anyday, Tv'n blir brukt til en nattefilm eller litt før jobb. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC, det går så lite bra på TV uansett. Så kan man jo laste ned serier man vil se på TV... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tv. med old school vhs avspiller å alle episodene av Norge Rundt fra 80 tallet å utover. damn det hadde vært livet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC. Ser svært skjelden på TV. Bare PC. Sitter faktisk litt for mye på PC Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Litt vanskelig siden jeg er avhengig av PS3, men må nok si PC. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC Litt vanskelig siden jeg er avhengig av PS3, men må nok si PC. Vil ikke si RiksTV og PS3 ligner så veldig mye. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har rett du! Tenkte ikke aa nevne det siden PS3 ikke hadde noe med saken aa gjøre. Hehe, jaja... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 PC, garantert. Har ikke sett på TV i mer en 20-30 minutter på en dag på lenge. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) PC. Trenger ikke å begrunne, fordi jeg sitter her og skriver. Endret 5. oktober 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kun HTPC på min 37" lcd.... (se signatur) Har sagt opp mitt digitaltv-abo, gidder ikke reklamen der mer. Avisabo er sagt opp for mange ÅR siden... Tror nok medieverden vil forandre seg kraftig de neste årene. - Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 PC, husker ikke sist gang jeg så mer enn 10 minutter på tv. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg kan gjøre alt på PC'en som TVen kan, bare mye mye mer i tillegg... 1. Jeg kan se på HD-TV. Noe jeg ikke kan på TVen. Jeg kan se Blu-Ray på PC'en. (noe jeg strengt talt ikke kan på TV, men i praksis så går det jo greit) 2. Jeg har TV-kort til PC. 3. Jeg bruker TV'en sammen med PC. (så det blir egentlig litt håpløs diskusjon) Altså, hvor går grensen på TV og PC? Jeg kan ta inn kabel-TV signaler på PC, samme som på TVen. Jeg bruker ofte å koble TV og PC sammen. o,O Men er spørsmålet TV-sendinger VS internett så er naturligvis svaret internett. Endret 5. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå