Eilfel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 For en måneds tid tilbake traff jeg en herlig fyr på nettet og vi bestemte oss for å møtes. Etter denne dagen har vi vært sammen nesten hver dag og vi er vel så og si sammen. Jeg har truffet besteforeldre og foreldre og vi sover hos hverandre, kysser og koser og han har introdusert meg for flere av kameratene sine og tar meg med på turer sammen med kompisene (som oftest). Idag morges lå vi i senga og prata og når jeg nevnte at det kun var et døgn til han var halvveis til 40 sa han at det var bare 7-8 år til han skulle ha barn. Når jeg sa at jeg skulle ha to barn innen jeg var 25 og måtte begynne snart sa han at da blir det ikke med han. Da sa jeg at da fikk jeg vente litt og være ferdig med barn når jeg var rundt 28 og ga han et slags lurt smil og da smilte han og sa ja. Jeg fikk en varm følelse inni meg da og følte at han så på meg i fremtiden sin også. Vet det er fortsatt et tidlig stadie, men er dette et godt tegn? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg må bare le innimeg for dette er så ellevilt "typisk jente tankegang".... - Gutter er gutter, hvem vet hva krabaten tenker. Dere er interessert i hverandre slik som du beskriver situasjonen. Go go.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Typisk jente tankegang? Jeg tenkte også på barn å framtiden når jeg hadde kjæreste, det samme gjorde hun. vi ble enig om å vente, selv om lysten var tilstede. det var endel personlige ting som måtte være på plass først men forholdet tok slutt før vi kom så langt Lenke til kommentar
Eilfel Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg må bare le innimeg for dette er så ellevilt "typisk jente tankegang".... - Gutter er gutter, hvem vet hva krabaten tenker. Dere er interessert i hverandre slik som du beskriver situasjonen. Go go.. Vel, altså, nå er det ikke det jeg har gått rundt å tenkt på i hele dag, men bare lurte for er første gang jeg har hørt en gutt si slikt Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Typisk jente tankegang? Jeg tenkte også på barn å framtiden når jeg hadde kjæreste, det samme gjorde hun. vi ble enig om å vente, selv om lysten var tilstede. det var endel personlige ting som måtte være på plass først men forholdet tok slutt før vi kom så langt Forhold - Dating - 2 Forskjellige ting. Lenke til kommentar
Eilfel Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Og i tillegg, når han skulle dra idag sa han at boblejakka jeg lånte igår kunne jeg få passe på. Han hadde med seg bilen så var jo ikke noe problem å bare hive den i baksetet =p Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Og i tillegg, når han skulle dra idag sa han at boblejakka jeg lånte igår kunne jeg få passe på. Han hadde med seg bilen så var jo ikke noe problem å bare hive den i baksetet =p Ja, da er det jo helt klart at han vil ha barn med deg, og ser en gooood og lang framtid sammens med deg. Nei seriøst, er mang en forhold som har møtt sin motbakke når dette "framtidsspørsmålet" dukker opp. Lev dagen i dag, ikke legg langsiktige planer med mindre det er ønsket fra begge parter... Grip dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå