ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Blir med etter jeg har gjort engelskleksa og spist pizza i kveld Var kjempegøy i går Fikk nesten ikke sove etterpå Endret 14. oktober 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg er gjerne med om det er plass!Hva må jeg gjøre? =) sende friend request til PSN: kamikazegrandma Send gjerne i meldingen "gamer.no" klubb eller noe sånn at det blir lett for han, og han skulle være med nå snart tror jeg så da sender han deg en klubb invite også må du gå inn på player hub på fifa 09 og akseptere, så er du med. Også er det å gå i garderoben, og vente på folk/evt. avtale her, og hvis dere er 3 eller flere til sammen kan dere sette i gang en quick match Endret 14. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Friend request er sendt til kamikazegrandma med gamer.no i meldingen =) Så fort jeg får invite, er jeg med så og si når som helst Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Når dere gjør sånn,hvem velge lag og hvilke lag spiller dere som somregel når dere spiller online sammen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Bare trydis kan velge lag, og vi er Barca from the start (siden jeg har spilt da) Endret 14. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ingen som kan invite? Kamikaze er ikke online... Var i klubben en stund men noen venner av meg ville at jeg skulle joine de, men de spiller jo aldri så vil gjerne i en klubb som faktisk spiller Kanskje kamikaze burde gjøre noen andre til manager også Går an å ha fler enn bare en manager Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er klar igjen. Vi bør forøvrig prøve å fokusere på minimalt balltap på egen halvdel. Spesielt rundt egen 16. Har du ingen pasningalternativer, måk ballen til helvete vekk Lenke til kommentar
engavif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er klar igjen. Vi bør forøvrig prøve å fokusere på minimalt balltap på egen halvdel. Spesielt rundt egen 16. Har du ingen pasningalternativer, måk ballen til helvete vekk Jepp enig i dette. Nå skal vi vinne! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Yeah! Jeg fyrer frem gjennombruddspasninger til deg, prøv å riv deg løs fra forsvarer og pass offside-fellen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kommer nå veldig snart i garderoben. Jeg kan være manager og hvis du gidder å fikse det kamikaze (og går an, visste det ikke før nå) Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper virkelig jeg får invite ikveld, gleder meg som unge. Dette høres utrolig gøy ut! =) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Blir med på 2-3 kamper nå. tc47 kunne ikke du også vært club manager. Det går ann at det er flere. Og kunne vi ikke vært et er nøytralt lag. Er ikke veldig hapy over å spille som Barca når jeg her Madrid supporter Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ehm, spiller/spilte dere? får ikke logget inn på ea serverne. Står bare "ea servers are not available at this time. please try again later" Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Blir med på 2-3 kamper nå.tc47 kunne ikke du også vært club manager. Det går ann at det er flere. Og kunne vi ikke vært et er nøytralt lag. Er ikke veldig hapy over å spille som Barca når jeg her Madrid supporter Hehe, tekte meg det Det er helt greit for meg, helst Manchester United, men det går greit bare det ikke er liverpool Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 alle andre kommer seg inn? Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 alle andre kommer seg inn? Venter bare på at Kamikaze skal logge på for å invite meg jeg. Er jo ikke så lett når det bare er 1 manager. Vet noen om han kommer i det hele tatt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 nei men klarer du logge inn på ea servers? noe som helst "online" på fifa liksom? Jeg klarer ikke å sjekke stats en gang. Ikke kamp 1v1, ikke be a pro, ikke klubb. Nada. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Flere som har det problemet med EA nå tc. Du er ikke aleine. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ok bra. If I'm goin down, you're coming with me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå