trydis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 kommer straks Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) edit: im in Endret 9. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan er denne klubb-modusen? Har ikke spillet selv, men har tenkt å skaffe det. Er det som Be a Pro, man samler en vennegjeng, lager et lag, og alle får hver sin posisjon? I så fall; Beholder de den posisjonen for alltid, eller velger man posisjon før hver kamp? Kan dette laget spille i noen slags liga/turnering, eller må man bare avtale kamper? Kan man være med i flere forskjellige lag, feks ett med den lokale vennegjengen, og ett med litt mer ukjente gamere som man har truffet feks her inne..? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) never mind.. Endret 9. oktober 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kan jeg være med? Ja, les 1. innlegg i tråden. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gikk jo greit på slutten Var en del barndomsfeil på meg, spesielt i forsvar. Men det kommer seg nok etter hvert. På slutten eide jo vi! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gikk greit det ja. Ikke så verst. Var ikke akkurat en "i går" () men var bra. Mokko, du kan bare være i en klubb. Og ja, du kan velge posisjon før hver kamp, og du kan også velge å være "Any" spiller, sånn at du er alle på laget som ikke er fast (kanskje sammen med en annen som er Any) Er bare å gå inni garderoben på laget, og samle 3 eller mer spillere så er det å finne en "quick match" så er vi i gang. Vi var forresten ranked 45 eller noe i 2. divisjonen, men nå ser det ikke ut som vi har Rank lengre. Kanskje pga. litt dårlig slutt på kvelden. 19 seiere, 4 uavgjorte, og 13 tap (13 tap var vel litt for mye, og mye pga. høye forsvarslinje som vi må seriøst passe på) Takk for kampene i kveld; trydis, monzilla, vikingstad, stefan og mkmk1975 (er han her på diskusjon?) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Beklager jeg ikke stilte selv om jeg skrev jeg kom i går kveld. Noe unventet dukket opp slik at jeg ikke var hjemme før 23.30. Jeg satser på at jeg kan klare å bli med senere i kveld Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Broren min kommer rundt kl. 5 i dag med FIFA! Blir med å spille i hele kveld fra da av, utenom en matpause da. Må bare komme meg online... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ok bra for trydis er ikke med i helgen. Så hvis dere to er med, så er vi ihvertfall 3. Så tror jeg at Vikingstad kan være med og, og at Greve skulle også kanskje. Så si ifra her, resten av guttene Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det mange som er any, bytter dere mye på eller har dere faste plasser? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er med jeg også om noen vill ha meg med da? Haha! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du fått invite allerede fra trydis eller har du lyst å være med først nå? Fordi jeg tror ikke trydis drar på hyttetur i dag og skal være borte hele helgen. Så tror ikke noe nye får være med før etter helgen dessverre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da sliter jeg siden jeg ikke har spurt om invite enda... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Damn Med mindre trydis kommer på her før han stikker på hyttetur, så ser det mørkt ut... Endret 10. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 JEg er kanskje med noen timer i ettermiddag, men jeg er stygt redd for at alkoholen kaller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg er så og si med anytime, så lenge vi er 3+ klare som sier ifra her. EDIT: (etter 18.00) Endret 10. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Usj! Har ikke fått noe invite fra tydis! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvis jeg har fått inviten, er jeg klar. 18.00 passer bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå