Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja når jeg spiller som Any så bruker jeg tele men hvis, som Vikingstad, jeg spiller LCM; eller en posisjon, så kan jeg godt bruke BAP.

Og Vikingstad, LCM is all yours ja ;) Du var god du, alle var i går :D Så ikke vær så negativ!

Og gleder meg til ikveld da!

Lenke til kommentar
trydis fikser det sikkert til 20.00+ da han er på. Bare vær inne på forumet og ps3n nærmere den tiden.

Greve, hvorfor? :( Me and u, in defence! Det var det som funket så bra!

Sorry, men alkoholen kaller!

Kommer nok sterkt tilbake i helga :)

Edit: har btw bestilt BT headset nå

Endret av Dr.Greve
Lenke til kommentar

Tok ikke sjangsen på å bestille den da den koster akkurat over 200 kroner og kan bli stoppet i tollen.

Så jeg bestilte denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5058 for rundt 100 kr. Ser ut som den er brukbar ut i fra erfaringene folk har skrevet.

Edit: Ser ut som kursen har endret seg siden sist jeg sjekket nå. Prisen på det trydis bestilte ligger litt under 200 kr for øyeblikket

Endret av Dr.Greve
Lenke til kommentar
Ikke verst. Men £17.99 er vel akkurat i overkant av 190 kr. da, nå som 1 pund er så og si 10.5 kroner. Men når det er nesten 100 kr å spare så vurderer jeg kanskje den. Men leveringstid fra DX da, er det ikke mye mer enn Play?

Ser ut som det varierer litt med leveringstiden. Står på sidene at det kan ta 2 uker, men noen får pakker etter 3-4 dager.

Lenke til kommentar

ok, jeg er klar jeg og :) Ser at Suzpaz er online, Vikingstad leser i emnet,og at monzilla var klar for i kveld og. Stemmer det da? Får vel oss 4 ihvertfall?

Åja, og ser at tellef er online på PSN og.

Ok, jeg kommer inn nå jeg og venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...