tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke le av det! Du må ikke få 3 av våre forsvarsspillere utvist Hehe neida, men the main man av klubben vår sin PSN: kamikazegrandma Så bare send venneforespørsel til han, så fikser han det Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den er grei Noen som har klart å få til noen bra finter og slikt når dere har spilt? Og er det mange som går ego, eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 I går var vi 4 stk. og ville ikke sagt at noen av oss var ego. Veldig bra samarbeid, og det kan man se i resultatene Ikke så mye finter i går, jeg husker jeg tok et par når vi ledet 3-0+ osv. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er med senere i kveld, men blir nok ikke før +- kl 20, når den lille er i seng etc Bare å sende invite Sindre, men noen råtasser eller egoister er vi ikke interessert i, så jeg regner med at du dropper slikt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ok, da blir det med deg etter kl. 20 som i går. Men jeg er med tidligere enn det hvis det er flere som vil før! Så det er bare å skrive her! Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Blir med ikveld igjen eg, mn hold LCM ledige Viss ikkje kan nok prestsjonane mine bli ennå dårligare Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Regner selvsagt at alle har endret kamera-vinkelen til "tele", er tyve ganger enklere å spille BAP da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja når jeg spiller som Any så bruker jeg tele men hvis, som Vikingstad, jeg spiller LCM; eller en posisjon, så kan jeg godt bruke BAP. Og Vikingstad, LCM is all yours ja Du var god du, alle var i går Så ikke vær så negativ! Og gleder meg til ikveld da! Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sorry, men stjernespilleren må melde pass i kveld. Dere får prøve å klare dere uten meg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg skal ta over plassen din jeg edit: får ikke vært med før jeg får en invite Endret 9. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 trydis fikser det sikkert til 20.00+ da han er på. Bare vær inne på forumet og ps3n nærmere den tiden. Greve, hvorfor? Me and u, in defence! Det var det som funket så bra! Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) trydis fikser det sikkert til 20.00+ da han er på. Bare vær inne på forumet og ps3n nærmere den tiden. Greve, hvorfor? Me and u, in defence! Det var det som funket så bra! Sorry, men alkoholen kaller! Kommer nok sterkt tilbake i helga Edit: har btw bestilt BT headset nå Endret 9. oktober 2008 av Dr.Greve Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha daså. Jess, i helga blir det spilling og! BT headset ja. Skal først prøve min gamle, ellers så bestiller jeg nok en eg og. Bestilte du samme som trydis, den fra play til £17.99? Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Tok ikke sjangsen på å bestille den da den koster akkurat over 200 kroner og kan bli stoppet i tollen. Så jeg bestilte denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5058 for rundt 100 kr. Ser ut som den er brukbar ut i fra erfaringene folk har skrevet. Edit: Ser ut som kursen har endret seg siden sist jeg sjekket nå. Prisen på det trydis bestilte ligger litt under 200 kr for øyeblikket Endret 9. oktober 2008 av Dr.Greve Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke verst. Men £17.99 er vel akkurat i overkant av 190 kr. da, nå som 1 pund er så og si 10.5 kroner. Men når det er nesten 100 kr å spare så vurderer jeg kanskje den. Men leveringstid fra DX da, er det ikke mye mer enn Play? Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke verst. Men £17.99 er vel akkurat i overkant av 190 kr. da, nå som 1 pund er så og si 10.5 kroner. Men når det er nesten 100 kr å spare så vurderer jeg kanskje den. Men leveringstid fra DX da, er det ikke mye mer enn Play? Ser ut som det varierer litt med leveringstiden. Står på sidene at det kan ta 2 uker, men noen får pakker etter 3-4 dager. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Da er jeg online og klar Drar forresten på hyttetur i morgen og blir borte hele helgen, så dere får ha det morsomt i helgen med mange gode kamper! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 kommer i garderoben rett etter kampen jeg starter på nå, en jeg kjenner fra england som ville spille en mot meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ok, jeg er klar jeg og Ser at Suzpaz er online, Vikingstad leser i emnet,og at monzilla var klar for i kveld og. Stemmer det da? Får vel oss 4 ihvertfall? Åja, og ser at tellef er online på PSN og. Ok, jeg kommer inn nå jeg og venter. Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sitte inne og vente eg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå