tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg skulle kanskje postet jeg og, men jeg har tatt overgang til en annen klubb. Jeg håper trydis fikset nok manager ansvar til folk som skal bli, fordi egentlig er "vi" nok her for å spille men det funket ikke nå mer etter 151 kamper siden ingen skrev her på forumet. Takker for meg, jeg og. Lenke til kommentar
oivols Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei Er det fortsatt noen aktivitet på gamer dot no laget? Håper nå på det, eller er det noe annet lag man kan joine? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det mulig å sette opp 2 vs 2 på internett, dvs at jeg og en kamerat spiller mot 2 andre på internett.Evt hvordan? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det mulig å sette opp 2 vs 2 på internett, dvs at jeg og en kamerat spiller mot 2 andre på internett.Evt hvordan? Ingen som kan svare på dette ? Er desperat til å få spille slik om det er mulig.. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det fullt? Jeg vil være med PSN: Kolakk Lag: AS Roma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå