Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først og fremst, takk :)

Men det var virkelig synd, hadde broren min sin ps3 inn i Mars eller noe og fikk ikke tilbake før sånn sommeren. Var misfornøyd med Nordisk Film.

Hehe ja de er litt treige der oppe. Men Nordisk Film har ikke noe verksted. Jobber der litt frilans på TV prosjekter, så når Fallout 3 kommer skal jeg prøve å få den litt billig, om ikke gratis! Go Me!

Lenke til kommentar

var online i over 1 time i går kveld, men selv med ca. 25 spillere i troppen klarer vi ikke å samle 3 stykker. Ser også at det ikke har blitt spilt noe de dagene jeg var borte på reise sist uke. Tror nok det blir en overgang til en annen klubb i nær fremtid, for skal jeg være med i en klubb har jeg også lyst til å spille kamper.

Lenke til kommentar

men sånn vil det jo alltid være i en åpen klubb som det her... er ikke alle som har mulighet til å spille hver uke... er familiefar selv og har vært utrolig mye jobb de siste ukene. blir litt feil å sette seg ned med ps3'n når jeg endelig er hjemme da. men for all del, alle kan jo melde seg inn/ut som de føler. det var et veldig godt initiativ og det var i hvertfall utrolig gøy å spille med dere og håper da vi kan fortsette fremover. syns vi som vil bør fortsette å bruke forumet/hel time til å lete etter andre spillere. for min del er helgene mere aktuell en kl 16 på en mandag, for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...