tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Først og fremst, takk Men det var virkelig synd, hadde broren min sin ps3 inn i Mars eller noe og fikk ikke tilbake før sånn sommeren. Var misfornøyd med Nordisk Film. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Først og fremst, takk Men det var virkelig synd, hadde broren min sin ps3 inn i Mars eller noe og fikk ikke tilbake før sånn sommeren. Var misfornøyd med Nordisk Film. Hehe ja de er litt treige der oppe. Men Nordisk Film har ikke noe verksted. Jobber der litt frilans på TV prosjekter, så når Fallout 3 kommer skal jeg prøve å få den litt billig, om ikke gratis! Go Me! Lenke til kommentar
Sir_Reitan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 noen som spiller nå? Trust47 har lagt meg til, men ikke til klubben, noen som kan hjelpe meg? eventuelt hva klubben heter så jeg kan søke etter den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 skal fikse det nå snart jeg sir ehm ja, lite aktivt her dessverre siden 4-5 forlat oss for å lage en til klubb. Men vi kan se om det er minimum en til som er med nå. Må være 3 eller mer i garderoben for å starte en kamp skjønner du Lenke til kommentar
Sir_Reitan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 kjempebra! takk skal du ha! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Yep, done. Er bare å gå inn på player hub/my messages (mail kanskje) og akseptere så er du med. Ser ikke ut som det er en tredje i dag, så det får kanskje være en annen gang. Lenke til kommentar
Sir_Reitan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 yes da er jeg inne. ! ser at det ikke er noen der, tar det en annen kveld Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ingenting i kveld heller? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 var online i over 1 time i går kveld, men selv med ca. 25 spillere i troppen klarer vi ikke å samle 3 stykker. Ser også at det ikke har blitt spilt noe de dagene jeg var borte på reise sist uke. Tror nok det blir en overgang til en annen klubb i nær fremtid, for skal jeg være med i en klubb har jeg også lyst til å spille kamper. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Virker som om noen vil heller være med i en klubb en å faktisk spille kamper. Skjønner ikke hvorfor folk på de første sidene var så fantastisk aktive med å skrive at de skulle spille kamper, at det gledet seg osv, og hva skjer? Jo folk faller fra som fluer. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 men sånn vil det jo alltid være i en åpen klubb som det her... er ikke alle som har mulighet til å spille hver uke... er familiefar selv og har vært utrolig mye jobb de siste ukene. blir litt feil å sette seg ned med ps3'n når jeg endelig er hjemme da. men for all del, alle kan jo melde seg inn/ut som de føler. det var et veldig godt initiativ og det var i hvertfall utrolig gøy å spille med dere og håper da vi kan fortsette fremover. syns vi som vil bør fortsette å bruke forumet/hel time til å lete etter andre spillere. for min del er helgene mere aktuell en kl 16 på en mandag, for å si det sånn... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Men viss man vet at man ikke alltid eller 50% av tiden ikke har tid til å spille og trådstarter vil ha aktive lagkamerater så bør man kanskje ikke melde seg inn heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 trydis, helt enig. er rart at et er så få folk. er det seriøst ingen som er med nå heller? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Joiner gjerne klubb jeg om mulig, og spiller lett når jeg har sjans! Kazaii på psn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 trydis, helt enig. er rart at et er så få folk. er det seriøst ingen som er med nå heller? Syns du det er rart? Folk joiner for at det er kult tenker eg...ikke for at de skal spille når det er folk klar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Angels, skaff deg Fifa da. Så kan du faktisk være aktiv på riktige måten her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er påvei det. Men eg er nok ikke med i denne nei...er jo ikke aktivitet. Noe flere har påpekt..inkl trådstarter, men siden eg ikke er med i klubben så har jo ikke eg lov å si det Ikke rart det er lite aktivitet med sånn innstilling hos de som er med Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg er inne nå... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Da takker jeg for meg i denne klubben. Etter 151 kamper føler jeg at folk begynner å bli mettet da aktiviteten har vært nær 0 den siste uken. Har overlatt manager ansvaret til de som har vært mest aktive, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå