Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Ja, merker ofte at jeg sender pasningen litt for sent av diverse grunner. Det som oftest er grunnen er at jeg må slenge et øye ned på radaren for å sjekke om det er noen åpenbare langpasningsalternativer. Dette fungerte veldig greit en gang jeg, du og tc47 spilte, for en ukes tid siden, for da visste jeg at du lå bredt ute på høyresiden, så jeg kunne nesten uten å kikke på radaren slenge avgårde en gjennombruddspasning til deg. De senere dagene har jeg slitt mer med dette av ymse grunner. Det er en del nye som spiller , noe som fører til at vi ikke er helt samspilte lenger. Og dersom vi sliter mer og f.eks. du får ballen mindre og følgelig trekker inn mot midten av banen. Det er her "problemene" starter for min del, som gjør at jeg bruker lenger tid på å avgjøre hvor pasningen skal gå. Jeg ser først mot høyre side etter deg og ser jeg ikke noe der må jeg begynne å "lete" etter andre alternativer, noe som gjerne tar et sekund eller to.

 

skal forsøke å være mer obs i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan fungerer det med forsvarsfireren lengre bak på banen for dere? Lurer litt på om jeg skal gjøre det samme med Chelsea. Er det lettere å gå ut og støte? Hvordan påvirker det spillet og hvor mesteparten av spillet foregår?

 

Fungere bedre synes jeg, men det som avgjør mest er hvem man spiller sammen med. Jeg spiller best i forsvar sammen med tc47, grunnet mest spilletid som ANY med han. Det er iallefall lettere å ikke få høye gjennombruddspasninger spilt i bakrommet uten å kunne løpe de opp.

Lenke til kommentar
Ja, merker ofte at jeg sender pasningen litt for sent av diverse grunner. Det som oftest er grunnen er at jeg må slenge et øye ned på radaren for å sjekke om det er noen åpenbare langpasningsalternativer. Dette fungerte veldig greit en gang jeg, du og tc47 spilte, for en ukes tid siden, for da visste jeg at du lå bredt ute på høyresiden, så jeg kunne nesten uten å kikke på radaren slenge avgårde en gjennombruddspasning til deg. De senere dagene har jeg slitt mer med dette av ymse grunner. Det er en del nye som spiller , noe som fører til at vi ikke er helt samspilte lenger. Og dersom vi sliter mer og f.eks. du får ballen mindre og følgelig trekker inn mot midten av banen. Det er her "problemene" starter for min del, som gjør at jeg bruker lenger tid på å avgjøre hvor pasningen skal gå. Jeg ser først mot høyre side etter deg og ser jeg ikke noe der må jeg begynne å "lete" etter andre alternativer, noe som gjerne tar et sekund eller to.

 

skal forsøke å være mer obs i fremtiden.

 

Skjønner, kanskje jeg er litt utålmodig :p

Men når spillet allerede skjer på venstresiden, så pleier jeg å gå inn mot midten, for så å se om jeg kan sette meg i posisjon for gjennombrudd. Problemet er når jeg spiller mot gode folk. Ofte kan jeg gå med ballen på siden, og så rett før 16 kan jeg kutte innover for å slå en pasning eller innlegg. Messi er venstrebent, så innlegg direkte fra høyrekanten ender ofte i katastrofe :p Derfor når det er litt bedre motstandere prøver jeg mer å legge opp til direkte gjennombrudd fra midten. Men det er vel bare trening, trening trening.

 

Har også merket at jeg nå suger skikkelig i vanlig spill :p Er så vant å spille en person at jeg nesten ikke klarer å bytte spillere for hver pasning lenger :p

 

 

Enda en ting: Synd at det var så få som var online på søndag. Trodde søndager var en tid man kunne få til en del folk jeg. Fint om folk som er med i klubben kan iallefall prøve å spille så ofte som mulig :D

Lenke til kommentar

Da var nok en kveld ferdig uten det helt store oppmøtet. Spilte 3 kamper totalt. 3 kamper med Coney, 2 med Grevelol og 1 med Tjommis. Resultatene bærer preg av lite spilletid sammen for tiden.

 

Jeg kan ikke spille i morgen kveld, skal reise bort med jobben. Natta.

 

Skal jeg være helt ærlig begynner jeg å miste litt gnisten i forhold til dette. Hadde noe bra på gang før den store krangelen blant noen folk her, som førte til at flere gode og ikke minst aktive folk forsvant. Når folk i tillegg ikke dukker opp som avtalt gjør det ikke ting bedre. Får se ut uken, men mulig jeg sier takk for meg etter det. Som familiefar med et stramt tidsskjema vil jeg gjerne få noe ut av gamingtiden :)

Endret av trydis
Lenke til kommentar
Jeg må beklage at jeg ikke møtte opp, selvom jeg kan være med snart, men ser ikke ut som det er flere igjen. Har bursdag 22. okt, altså om 2 min, så måtte være litt med familien osv.

 

Grattis med dagen ;)

 

Synd at dere ikke klarer å ha det helt store oppmøtet, det har ikke vi hatt heller i vår klubb, men det begynner å hjelpe nå ;) men lykke til videre med klubben, så møtes vi kanskje etterhvert på banen ;)

Lenke til kommentar

Grattis ja.

 

Blir nok fraværende en god stund nå.

Min PS3 er på service. Den har i det siste vært plaget av blu-ray syken.

Det vil si at den sliter veldig med å kjøre spill og blu-ray filmer. Og hvis den først klarer

å starte blu-ray så stopper den gjerne opp etter noen minutter, og må da resettes med power knappen bak.

 

Får bare håpe det ikke tar så veldig mange måneder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...