Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb

trydis

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spilt veldig mye RW med Barca, og føler det er en plass jeg passer godt.

Vikingstad vet jeg er veldig glad i LCM, og Multekrem er vel glad i LW eller ST.

Ang ANY kan den posisjonen være åpen. Vet at faktisk mange VIL spille ANY. Det jeg mener, og som jeg tror har blitt en forståelse nå, er at vi bør ha minst 2 stk som spiller ANY.

Forresten, er det mulig når man er manager, hvis man husker det, å la Messi ta cornere? For han stiller seg opp i feltet, og han er jo ikke akuratt høy eller sterk. Tror aldri jeg har vunnet en hodeduell med Messi før. Xavi er iallefall litt høyere og sterkere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mn har ikkje noge imot at andre enn Xavi tar cornere.. for dokke ber alltid om ballen og når eg legge inn har dokke spronge vekk... ikkje alltid men veldigt ofta.

Angåande RW posisjonen din Suzpaz.. så synes eg rett og slett du va elendigge der... .. mn har heldigvis forbedra deg siden og begynne og gjør ein god jobb der.. prøv og hold deg t høyre siå.. synes du alt for ofta e på venstre kanten.

Meine og huska at du begynte og kjefta når eg velgte LCM i første kamp med deg når me hadde 2 som var any.... du sa sjøl at når d va 3 på laget sko alle ver any... bra du har skifta meining nå :p

Angåande meg og Any posisjon.. har prøvd, mn går altid gale når eg e på lag med andre.. derfor og holde meg t fast posisjon... angrip klare eg ikkje... ikkje så god t og skyta aleina med keeper.. bedre fra avstand.

Blei litt møje her.. beklage for d.... husk og pass på pasninger i forsvar.. blitt mongen mål imot pga d.. vett og at de ikkje allti sentre der du vil de ska sentra.

Lenke til kommentar
mn har ikkje noge imot at andre enn Xavi tar cornere.. for dokke ber alltid om ballen og når eg legge inn har dokke spronge vekk... ikkje alltid men veldigt ofta.

Angåande RW posisjonen din Suzpaz.. så synes eg rett og slett du va elendigge der... .. mn har heldigvis forbedra deg siden og begynne og gjør ein god jobb der.. prøv og hold deg t høyre siå.. synes du alt for ofta e på venstre kanten.

Meine og huska at du begynte og kjefta når eg velgte LCM i første kamp med deg når me hadde 2 som var any.... du sa sjøl at når d va 3 på laget sko alle ver any... bra du har skifta meining nå :p

Angåande meg og Any posisjon.. har prøvd, mn går altid gale når eg e på lag med andre.. derfor og holde meg t fast posisjon... angrip klare eg ikkje... ikkje så god t og skyta aleina med keeper.. bedre fra avstand.

Blei litt møje her.. beklage for d.... husk og pass på pasninger i forsvar.. blitt mongen mål imot pga d.. vett og at de ikkje allti sentre der du vil de ska sentra.

Mm, planen min med Messi var å utnytte farten hans. Problemet med messi på høyrekanten er at han er venstrebent, så innlegg er ikke så veldig bra. Men i de siste kampene har jeg begynt å bryte inn mot feltet, og legge innlegg der. Vi fikk et par fine mål på det. Han har også en veldig fin pasningsfot for gjennombruddspasninger.

Når jeg ender opp på venstresiden er det fordi det sjeldent eller aldri skjer at vi vender spillet. Vi prøver å spille oss gjennom på den kanten vi allerede spiller på. Derfor flytter jeg MEssi mer mot midten for å møte gjennombruddspasninger.

Spiller vi mot et crap lag som bare rusher i forsvar, kan messi lett bryte gjennom og løpe fra alle. Men er de litt kloke, må man jobbe litt mer.

Så med Messi skal jeg primært prøve å kutte inn fra kanten, og få lagt gjennombruddspasninger til Eto'o :D

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...