Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får jeg si det her da, siden du bare stakk så fort stefan_89

Du driber alt for mye. Jeg kommer på løp og har helt åpent til mål, men du tar en ekstra dribling så jeg ender opp i offisde.

Når jeg sier det så klarer du faktisk å si at JEG er den som bare dribler. Nå har jeg spilt i et par timer med Trydis, så la oss spørre han.

Trydis? Er det jeg som bare dribler hele tiden. Kanskje ikke jeg som har gitt assist på 8/10 mål?

Du trenger ikke bli så jævla defensiv stefan, det vitner bare om at du vet hva du selv har gjort, men ikke gidder å ta noe støyt for det.

Når jeg også spør deg hvorfor du endret formasjonen vi hadde spilt med siden klubben startet for at du skulle kunne være spiss på topp, så svarer du bare "fordi".

Prøv å helle svare på det folk spør deg om istedenfor å være så defensiv.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke får spilt så ofte med dere, så synes jeg at det burde stå i reglene om hvordan man oppfører seg her på forumet, og i dressing room for den saks skyld.

Jeg vet at reglene handler mest om spillet, men holdningene og det mentale samarbeidet er jo også viktige momenter når det gjelder en klubb med så mange medlemmer som denne.

Det blir for dumt å "krangle" over alle småting. Alle burde heller ta litt selvkritikk når det gjelder hvordan man spiller, og oppfører seg ellers.

Lenke til kommentar
Selv om jeg ikke får spilt så ofte med dere, så synes jeg at det burde stå i reglene om hvordan man oppfører seg her på forumet, og i dressing room for den saks skyld.

Jeg vet at reglene handler mest om spillet, men holdningene og det mentale samarbeidet er jo også viktige momenter når det gjelder en klubb med så mange medlemmer som denne.

Det blir for dumt å "krangle" over alle småting. Alle burde heller ta litt selvkritikk når det gjelder hvordan man spiller, og oppfører seg ellers.

Jo helt enig, men når man svarer på en kritikk med å snu kritikken mot kritikeren isteden, og så bare stikker fra samtalen uten å la nå den kritiserte få svare, må man nesten ta det opp her.

Igjen, litt urettferdig å isteden for å ta til seg kritikken, snu kritikken mot meg, noe som er helt feil. Jeg har lobbyert for flere pasninger hele tiden, og det er det mange her som kan attestere til. Apåtill å bare leave dressing room uten å svare, da føler jeg meg nødt til å ta det opp her.

Stefan_89: Jeg sier det igjen. Når jeg så deg spille de siste 3 kampene syntes jeg du driblet alt for mye. Selv om det ofte går bra, mister du noen ganger ballen i farlige posisjoner, og du går glipp av bra pasningsalternativer.

Jaja nå har vel ikke dette så mye å si egentlig, for stefan_89 vil heller joine Monzilla sin lille klubb isteden. Håper han har det gøy der da...

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

@Suzpaz

Vil begynne med å si at du faktisk er en horribel lagspiller, hver gang vi har startet en kamp sammen har du blant annet spilt spiss/RW, har sett deg som any EN gang mens vi har spilt sammen. Du mangler basiskunnskapen til å samarbeide med andre, blant annet så mister du ballen gjentatte ganger uten å gidde å slå en pasning, blant annet så skjønner du ikke vegg spill i det hele tatt, ihvertfall de gangene jeg har prøvd (og da har jeg blant annet trykt på pasningsknappen for å markere at jeg vil ha ballen), og blant annet når du starter som spiss så velger du 9/10 ganger å prøve å løpe solo mot motstanderenes mål slik at du mister ballen og vi må tilbake for å gjøre det defensive mens du daffer av på spissplass.

Det er en grunn til at folk nå stikker fra klubben, vi hadde det faktisk veldig trivelig før du kom og moralen var så og si på topp. Du tror du er verdens konge og innehar de beste ferdighetene, samtidig som du mangler total selvinnsikt på deg selv.

Jeg klarer å se hva jeg gjør feil, blant annet når det gjelder driblinger, men faktisk så er det sånn at jeg tar en touch for mye før jeg får avlevert ballen slik at den går rett til helvete. Og når det gjelder dette med pasninger på åpent mål, jeg har GANG PÅ GANG stått på åpent mål, senest siste kampen hvor du selv valgte å skyte istedet for å gi meg ballen.

Blant annet kan jeg jo legge til at jeg ligger på topp 3 når det gjelder assists, passes complete, long passes, long passes assist, ball gains og ball losses.

Når det gjelder ball losses så er det ikke en positiv ting, men har prøvd å forbedre meg i det siste, men det er sånn spillestilen min er.

Når det gjelder bytte av klubb som du sier så går det faktisk ann å spille på flere enn en klubb sånn at du vet det, men tviler på at jeg gidder å spille sammen med en annen som bare spiller for deg selv (og dette er en klubb så du mangler det elementære), så du får kose deg, og jeg skjønner hvorfor vennene i den andre klubben du var i sluttet å spille, du ødelegger jo faktisk all moroa med selvgodheten din og mangel på selvinnsikt.

God natt, hilsen Stefan!

Lenke til kommentar
@Suzpaz

Vil begynne med å si at du faktisk er en horribel lagspiller, hver gang vi har startet en kamp sammen har du blant annet spilt spiss/RW, har sett deg som any EN gang mens vi har spilt sammen. Du mangler basiskunnskapen til å samarbeide med andre, blant annet så mister du ballen gjentatte ganger uten å gidde å slå en pasning, blant annet så skjønner du ikke vegg spill i det hele tatt, ihvertfall de gangene jeg har prøvd (og da har jeg blant annet trykt på pasningsknappen for å markere at jeg vil ha ballen), og blant annet når du starter som spiss så velger du 9/10 ganger å prøve å løpe solo mot motstanderenes mål slik at du mister ballen og vi må tilbake for å gjøre det defensive mens du daffer av på spissplass.

Det er en grunn til at folk nå stikker fra klubben, vi hadde det faktisk veldig trivelig før du kom og moralen var så og si på topp. Du tror du er verdens konge og innehar de beste ferdighetene, samtidig som du mangler total selvinnsikt på deg selv.

Jeg klarer å se hva jeg gjør feil, blant annet når det gjelder driblinger, men faktisk så er det sånn at jeg tar en touch for mye før jeg får avlevert ballen slik at den går rett til helvete. Og når det gjelder dette med pasninger på åpent mål, jeg har GANG PÅ GANG stått på åpent mål, senest siste kampen hvor du selv valgte å skyte istedet for å gi meg ballen.

Blant annet kan jeg jo legge til at jeg ligger på topp 3 når det gjelder assists, passes complete, long passes, long passes assist, ball gains og ball losses.

Når det gjelder ball losses så er det ikke en positiv ting, men har prøvd å forbedre meg i det siste, men det er sånn spillestilen min er.

Når det gjelder bytte av klubb som du sier så går det faktisk ann å spille på flere enn en klubb sånn at du vet det, men tviler på at jeg gidder å spille sammen med en annen som bare spiller for deg selv (og dette er en klubb så du mangler det elementære), så du får kose deg, og jeg skjønner hvorfor vennene i den andre klubben du var i sluttet å spille, du ødelegger jo faktisk all moroa med selvgodheten din og mangel på selvinnsikt.

God natt, hilsen Stefan!

Oisann, det var mye det. Selv om alt du sier bare er tull... Grunnen at jeg også spiller RW er at jeg har diskutert det med de jeg spiller med og vi var enige om at jeg kunne spille RW. Ang ANY har jeg spilt any nesten alle kampene untatt de siste nå hvor jeg har spurt om jeg kan spille RW. Så det er også tull og tøys. Det er noe jeg håper de jeg har spilt med kan være vitne på, for jeg leter ALLTID etter beste pasningen. Det er noe jeg også har bedt andre om å gjøre. Du har kanskje ikke lagt merke til at jeg 8/10 ganger kommer inn fra kanten og legger innlegg rett foran mål?

Jeg sa til deg i dressing room: "stefan_89, du kaster bort så jævla mange gode muligheter når du dribler isteden for å sentre".

Det er jo noe du akuratt i posten over også annerkjenner. Men isteden for å si det der og da, så måtte du absolutt angripe meg. Hvorfor? Fordi du ville provosere? Hva ville du?

Og rett etter du angrep meg så hoppet du ut av rommet uten å la meg engang svare. Derfor tok jeg det opp her. Kanskje var det ordet "jævla" som provoserte deg, så det beklager jeg for. Var kanskje ikke nødvendig å si jævla.

Og nei, det går ikke an å spille i flere klubber samtidig. <- basiskunnskap?

Nå føler jeg at du bare prøver å provosere meg for å få frem et poeng at jeg er en kranglefant. Men nei det er jeg ikke. Du lot meg ikke engang svare så jeg tok det opp her, men isteden for å ta det til deg angrep du meg.

Nå kommer jeg til å slutte å diskutere, jeg har fått ut poenget mitt. Så jeg gjør som deg, bare stikker. Ha det fint videre

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Basis kunnskap om selve spillet, FAQ har jeg faktisk ikke lest så mye siden jeg har spilt spillet istedet for å lese om teorien bak spillet.

Og når det gjelder any så har du faktisk ikke bare spilt de "siste" kampene som RW og ST, jeg har spilt flere enn et par kamper med deg, så det veit du selv er bare piss preik fra ende til annen.

Og selvfølgelig angriper jeg deg når du angriper meg, tror du ikke selv jeg vet at det går dårlig noen ganger? Tror du vi andre faktisk bli fortalt deg av deg? Som sagt så sitter du på din høye hest og tror du er sjefen over alle sjefer.

Og når det gjelder balltap og driblinger, så har jeg anerkjent dette lenge før du faktisk ble med i klubben, hør med trust så skal du se det.

Problemet med deg er at du mangler selvinnsikt på dine egne feil og mangler, blant annet at du ikke klarer å samarbeide med andre.

Så jo hvordan vi var som spisspar i stad, jeg mottok ikke ballen en eneste gang fra deg på topp, mens jeg serverte deg et par pasninger hvor jeg kom på løp og ville ha den tilbake. Hva gjorde du? Jo, du løpte rett fram og støtte på en forsvarsspiller.

Lenke til kommentar
Basis kunnskap om selve spillet, FAQ har jeg faktisk ikke lest så mye siden jeg har spilt spillet istedet for å lese om teorien bak spillet.

Og når det gjelder any så har du faktisk ikke bare spilt de "siste" kampene som RW og ST, jeg har spilt flere enn et par kamper med deg, så det veit du selv er bare piss preik fra ende til annen.

Og selvfølgelig angriper jeg deg når du angriper meg, tror du ikke selv jeg vet at det går dårlig noen ganger? Tror du vi andre faktisk bli fortalt deg av deg? Som sagt så sitter du på din høye hest og tror du er sjefen over alle sjefer.

Og når det gjelder balltap og driblinger, så har jeg anerkjent dette lenge før du faktisk ble med i klubben, hør med trust så skal du se det.

Problemet med deg er at du mangler selvinnsikt på dine egne feil og mangler, blant annet at du ikke klarer å samarbeide med andre.

Så jo hvordan vi var som spisspar i stad, jeg mottok ikke ballen en eneste gang fra deg på topp, mens jeg serverte deg et par pasninger hvor jeg kom på løp og ville ha den tilbake. Hva gjorde du? Jo, du løpte rett fram og støtte på en forsvarsspiller.

Nå vil jeg ikke at dette skal ende opp med at alle skal se på meg som den som fortsetter å lage konflikt og greier, så jeg skal bare svare på en av kommentarene dine. ST har jeg bare spilt en gang, det er fordi du så fint brøt hele taktikken vår med å velge en helt ny formasjon, så jeg ante ikke hvor RW var lenger. Så jeg valgte Høyre angriper. Spurte deg hvorfor du byttet taktikk, men du svarte bare "Fordi". Hvem er det som leker sjef? Bare spør Trydis, jeg spurte han om: "Skal jeg velge ANY slik at andre kan spille RW?" fikk svar: "Nei, syntes det går bra jeg. Spiller gjerne ANY hvis ingen har noe i mot det". Så jeg fortsatte. Hvis du leser litt tilbake i denne tråden klaget jeg tidligere om at kun jeg valgte ANY, så det du sier er feil. Syntes selv jeg samarbeider veldig bra jeg. Vi spilte rundt 10 kamper før du kom inn og vant vel 9 av de. Hvor mange vant vi etter du kom inn?

Igjen. Vil ikke la dette bli en tåpelig videre diskusjon som ikke kommer noen sted. Alt jeg ville var å forsvare ditt "hit and run" angrep etter jeg kom med litt kritikk til deg. Ser du har bestemt deg hva du vil gjøre videre så da kan vi vel bare fortsette uten noe problemer.

Lenke til kommentar

Foreslår at vi skriver opp en taktikk som vi setter i hovedposten slik at alle som blir Captain vet hva de skal kjøre.

Vet ikke om vi vil satse på kontringer eller raskt pasningsspill. Siste jeg var Captain prøvde jeg med "Counter attack" taktikken, og den funket rimelig greit.

Første man gjør som Captain

Bytt ut Keita med Hleb. Dette fordi Hleb både har bedre stats, og Hleb er raskere

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Alt jeg kan si her er at Suzpaz fungerte veldig bra som Messi på høyre ving de kampene(7-8?) vi spilte med den formasjonen. Husker ikke helt hvem som spilte i starten, men var vel meg, Suzpaz, TheGunner76 og multekrem. Vi vant veldig mange kamper og slapp inn få mål. Alle spilte bra og var uegoistiske og vi(iallefall jeg...) hadde det morsomt.

Lenke til kommentar

MYe krangling her gitt og enda ikke spilt med dere;) skjønner ikke at det skal være så vanskelig jeg!

Hvis jeg sender pasningene for seint eller at jeg dribler for mye eller hva det måtte være, og dere sier det til meg her inne, så sier jeg bare "greit, skal fikse på det", tar så klart kritikk, hvis ikke blir man ikke bedre,

HUSk, man skal gjøre medspillerne gode, hvem som scorer målene er akkurat det samme.

Så skal spille litt på søndagen med dere . la til trydis og trust47 på lista, der har trust47 godtatt ihvertfall, regner med det funker da

Lenke til kommentar

Det vil alltid oppstå uenigheter når det gjelder noe så "alvorlig" som et dataspill :) Synes uansett at vi skal ta oss råd til å ha en stor stall, fordi av erfaring så er det alltid noen som ikke har mulighet til å spille så mange kamper per uke. Derfor er det viktig å ha mange å ta av.

Forøvrig synes jeg samspillet fungerte bra i går kveld, vi hadde mange raske pasninger langs bakken samt mye gode løp på høye gjennombruddspasninger, noe som førte til mange sjanser, skudd på mål og i mange tilfeller.....mål. Multekrem var litt av en måltyv en periode der, veldig bra :)

Ser frem til flere artige kamper i løpet av helgen.

Lenke til kommentar

Haha Suzpaz! Du sier du har spilt any i nesten alle kampene dine utenom de siste for da har du spurt om å få lov til å spille RW? Kan være sant det at de andre har sagt det er greit og da er det greit for meg, men har fortsatt aldri sett deg spille any!

Lenke til kommentar

1. post er endret med oppdatert spillerstall.

engavif: La den ballen ligge død nå. Du spiller jo ikke for denne klubben, så da er det jo heller ikke noe du trenger å bekymre deg for. Suzpaz liker å spiller RW, ser ikke noe problem med det så lenge ingen protesterer i garderoben før en kamp.

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Hei Sindre. Nei, jeg var bare online for å oppdatere spillerstallen før jeg skal spise lunsj :) Så du skrev i den andre tråden at du gjerne ville bli med i den andre klubben samtidig som jeg oppdaterte spillerstallen, så jeg slettet deg. Så la jeg merke til at du hadde ombestemt deg, så jeg sendte deg en ny invitasjon. Jeg skal spille senere i kveld.

Flere som skal spille i kveld?

Lenke til kommentar
1. post er endret med oppdatert spillerstall.

engavif: La den ballen ligge død nå. Du spiller jo ikke for denne klubben, så da er det jo heller ikke noe du trenger å bekymre deg for. Suzpaz liker å spiller RW, ser ikke noe problem med det så lenge ingen protesterer i garderoben før en kamp.

Ja vell da Trydis. Men ville bare svare på det Suzpaz skrev som ikke var helt sant. Men skal ikke ta opp dette igjen. Sorry!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...