Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

Kan noen legge meg til?

Nick: knoxbrez

 

Spiller helst litt sent på kvelden ettersom jeg har 2 små barn som må fødes og legges før PS3 blir starta. Hvor gamle er folk som spiller?

 

PS. noen som kan gi en kjap innføring i forkortelser som blir brukt?

 

Mvh Kim

 

 

Jeg er 23 år selv.

Reglene står i første post.

 

Kort forklart, ikke leke ego, slå sikre passninger, klarer alltid om motspillere er i nærheten (ofte lurest å klarere på 1ste touch (gjelder selvfølgelig bare i forsvar og generelt i pressa situasjoner godt inn på vår banehalvdel.) / alternativt høy gjennombruddspassnings klarering (L1 + Trekant), tåle å få kritikk uten å gå i mot angrep, gi konstruktive tilbakemeldinger og sist men ikke minst ha det gøy.

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Igjen: Håper trydis kan putte dette inn i hovedposten.

 

Hver hele time er tiden hvor vi starter. Om det ikke allerede er noen som spiller, møtes man hver time. Så om du har lyst til å spille nå, så går du inn i dressing room f.eks 13:59. Om det er nok spillere så starter spillet 5 minutter over hele timen.

 

Slik har vi en fast tid vi kan se etter spillere. Det er ofte slik at alle kan spille når de kan.

 

Igjen: Hver time kan du sjekke om det er noen i dressing room. Vi venter til max 5 minutter over. Om du ikke er inne før 5 minutter over hel, så må du vente til vi er ferdig med en kamp

Lenke til kommentar

hva med taktikken? er alle enige i formasjon og spillere på banen? hvem kan forandre på de tingene der? bare kapteinen før hver kamp eller kan vi lagre oppsettet vårt en eller annen plass?

 

skal forresten spille litt solo, før jeg hiver meg utpå å ødelegger for dere igjen :) ble endel feil trykk og rare bedømminger på meg i går - bøyer høde ned i skam og går tilbake til egentreningen! kommer sterkere tilbake om noen dager :)

Endret av theGunner76
Lenke til kommentar

Det jeg gjør hver gang jeg er captain, er å sette opp de første statsene (husker ikke navnet, men det var passing og crossing tror jeg) i Custom Tactcs til rundt 80. Defense skifter jeg til Cover isteden for Offisde trap.

 

Også bytter jeg ut Keita med Hleb fordi Hleb er så jævla mye kjappere

Lenke til kommentar

Når flere nevner at kommentarene dine forsurer stemingen suzpaz, bør du muligens ta et hint og tone det ned et par hakk. Å bare skylde på alt og alle andre blir feil. Tror de fleste er enige i at vi ikke vi ha en slik tone her, for det påvirker lysten til å spille. Mulig jeg finner det ekstra tåpelig fordi jeg er en del eldre enn de fleste her, med mine 27 år.

 

Synes at du kommer med noen gode poenger innimellom, med spillestiler og f.eks. å møtes hver time i garderoben. Vi hører på dette, men da må nesten du være villig til å høre når folk ber deg roe ned kommentarene noen hakk. Det ville være for dumt om noen forlater klubben bare fordi du ikke tåler kritikk, men skyter kommentarer fra hoften umiddelbart.

 

La oss heller ha det gøy, oppføre oss og ha en trivelig helg!

Lenke til kommentar

hos en kompis, tok med ps3n, skulle egentlig ikke spille nå, kom inn bare for å sjekke om det var noen, og det var det ikke. så jeg tenkte, jaja, slår av ps3n. altså, holdt inn knappen på ps3n en del til jeg hørte pip, så stakk vi fra tven. og heldigvis sjekker jeg forumet, og ser det oppe. løp ned nå og slo an av skikkelig, beklager hvis det var lenge dere stresset med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...