trydis Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Er med å ta noen kamper i morgen kveld! har ikke fått spilt med dere enda! forresten trydis, har også tenkt å kjøpe headset, hva har du bestilt og fra hvor? Har kjøpt følgende fra play.com, det er på vei i posten nå. Greit med fri frakt. Gioteck EX-01: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...S3/Product.html Bestilte også et par sett med disse, da jeg ikke liker L2/R2 på PS kontrolleren: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...S3/Product.html Jeg er med på noen kamper i kveld jeg, en gang etter klokken 20.00. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dukker muligens opp jeg også Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fikk lyst til å være med. Psnen min er Fontastic Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Aiit da blir det kamp 20.00 trydis/Dr.Greve for sure? Også gjerne flere? Tenker mest på at vi trenger 3 først og fremst så Jeg er med i kveld, skal hjelpe klubben til seier Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Suzpaz er nå medlem av klubben. 1. kamp er unnagjort og endte med en 3-0 seier over CSC ALLSTARS På banen: kamikazegrandma GREVELOL Suzpaz Dette var morsomt. Forresten så er headset på vei i posten, så håper så mange som mulig kan stille med dette etterhvert, gjør opplevelsen mye bedre Hvilket headset er å anbefale? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er med hvis jeg får lov PSN: msivers Satser på å få kjøpt et bluetooth headset i nær framtid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ok, men er vi klare snart dr.greve, trydis, + gjerne flere som angels eye, termo, saiyaman? jeg er ihvertfall klar før 20.30. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er i garderoben nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kommer så snart jeg ser at det er en til med her på forumet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm, ok, jeg kommer inn i garderoben nå. Kjipt at det er ingen andre her som er med da. Anyooooone? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan joiner jeg klubben ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 oi, er du ikke invitert?hmm Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan joiner jeg klubben ? Du må ha invite fra trydis... og han er ikke her for øyeblikket, men han sa at han skulle dukke opp i kveld Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan jeg få invite, evt hvor ser jeg om jeg har fått det hvis dere sender? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 vi kan altså ikke invitere han? for sure? og du må sjekke player hub. gå på online game modes eller watever, og trykk på player hub, så my mail eller my messages eller noe. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kun trydis som kan invitere dessverre Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 På vei, sender invites asap. Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tenkte det var best og registrera meg her og itteså eg e med i klubben allerede Og alltid best og starta med og sei: Hey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men alle må komme tilbake i garderoben da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå