Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol leter du bare etter en grunn til å stikke? :p Nå har vi allerede diskutert alt dette. Nå er det bare en liten refresher. Ser ut som du prøver å få en slags sympati når det nå er andre gangen du stikker fordi du mener sunn diskusjon er "for dumt".

Slik som ting utvikler seg, så ja. Det er en del folk som er jævlig allrighte å spille med her inne. God tone oss imellom. Spiller for å ha det gøy. Så har vi da noen som rett og slett bare forsurer stemningen. Nå er ikke jeg tilhenger av å henge ut folk, den rette personen vet godt hvem jeg snakker om. Det gidder ikke jeg å bruke tid på, da finner jeg meg heller et lite lag med harmoni i rekkene. Ser for meg en maksimalt 5-6 aktive spillere som er samstemt både med tanke på lag, og måten man spiller på. Du bør forresten ta å revurdere din definisjon av sunn diskusjon.

Lenke til kommentar
lol leter du bare etter en grunn til å stikke? :p Nå har vi allerede diskutert alt dette. Nå er det bare en liten refresher. Ser ut som du prøver å få en slags sympati når det nå er andre gangen du stikker fordi du mener sunn diskusjon er "for dumt".

Slik som ting utvikler seg, så ja. Det er en del folk som er jævlig allrighte å spille med her inne. God tone oss imellom. Spiller for å ha det gøy. Så har vi da noen som rett og slett bare forsurer stemningen. Nå er ikke jeg tilhenger av å henge ut folk, den rette personen vet godt hvem jeg snakker om. Det gidder ikke jeg å bruke tid på, da finner jeg meg heller et lite lag med harmoni i rekkene. Ser for meg en maksimalt 5-6 aktive spillere som er samstemt både med tanke på lag, og måten man spiller på. Du bør forresten ta å revurdere din definisjon av sunn diskusjon.

 

Hvis du er ute etter et lag med bare 5-6 spillere så er du vel i feil klubb. Dette er en klubb på et forum for Gamer.no, og har blitt adversert på Gamer.no hjemmesiden. Hvis det er hva du ønsker, så kanskje du bør dra alikavel. Igjen, jeg er ikke her bare for å lage kvalme, men om man skal bare la alle spille akuratt som de vil, så ville ikke klubben gått noen sted. Nå har vi også fått regler slik at folk ikke kan gjøre hva de vil.

Om jeg mener at noe er fei, så bør jeg faen meg få lov til å si ifra uten at du skal sippe om at jeg "forstyrrer harmonien". Folk skal få ha sine egene meninger, og folk har lov til å være imot mine meninger. Jeg har ingen problemer med noen her inne. Jeg prøver ikke å lage kvalme. Det er andre som mener at det å ha meninger ikke hører hjemme, og lager diskusjoner ut av meninger. Men og si at jeg bare "forsurer" stemningen er helt feil. Du kan ta til deg hva jeg foreslår eller du kan gi helt faen. Men og komme og sippe her at du heller vil spille i en liten "harmonisk" klubb, når du fullt og godt vet at du er med i en offentlig åpen klubb hvor alle kan joine, blir for dumt. Så hvis du vil stikke, vær så god. Jeg skal ikke stoppe deg, selv om jeg vet du er aktiv og god fordi jeg har spilt en del med deg i dag. Men for meg ser det bare ut som du er ute etter sympati og at folk skal annerkjenne deg og legge seg på knær at du skal komme tilbake. Men det er bare min mening....

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar
Hehe takk, du beviste egentlig poenget mitt. God natt.

 

Så fint da! Regner med at du bare ville at jeg skulle svare "Sorry, alt er min feil. Jeg er her bare for å lage kvalme og sure opp den fine stemningen dere har. Du har helt rett, og vær så snill ikke dra! Vi trenger deg."

 

Nei, du kom med dine meninger, og jeg svarte deg.

 

 

Greit... nå er vi ferdig med dette. Copy paster inn hva jeg sa tidligere om mine meninger når det gjelder spillestil.

 

 

Når det gjelder generell spillestil så har vi både Eto'o og Messi som er 2 av de raskeste i spillet. Da syntes jeg vi bør prøve på noe mer gjennombruddspasninger. Blir for mye på tvers. F.eks hvis man kommer fra kantene, og en medspiller er på linje med deg, så er en gjennombruddspasning litt fremover en god ide. Som regel er han ved siden av deg ikke i full fart fordi da kommer man i offside. Vi gjorde det en del tidligere i dag, og da vant vi 9/10 kamper. Så gjennombruddspasninger er veldig bra når vi har så raske spillere.

 

Spilte en god del med "Tele" som camera vinkel, men byttet til PRO. Da er det mye enklere å se hvor medspillerene er.

Lenke til kommentar

Suzpaz!

Du velger det siden du føler du gir bra passninger. Greit nok det. Men jeg sa jo at jeg følte at jeg var best som spiss og da sa du virkelig at når det var 3 som spilte så måtte alle velge any. Mener det var i garderoben.

 

Synes vi hadde en meget god harmoni i laget før du kom. Alle synes det var gøy å spille, men jeg vet ikke om det er så mange som synes det nå? Jeg begynner å tvile litt.

 

Mener at monzilla bare vill ha sympati? Hvordan kan du si noe sånt?

Lenke til kommentar
Suzpaz!

Du velger det siden du føler du gir bra passninger. Greit nok det. Men jeg sa jo at jeg følte at jeg var best som spiss og da sa du virkelig at når det var 3 som spilte så måtte alle velge any. Mener det var i garderoben.

 

Synes vi hadde en meget god harmoni i laget før du kom. Alle synes det var gøy å spille, men jeg vet ikke om det er så mange som synes det nå? Jeg begynner å tvile litt.

 

Mener at monzilla bare vill ha sympati? Hvordan kan du si noe sånt?

 

Jeg sa i garderoben at vi kanskje bør ha 3 som ANY istedenfor alle som spiss, for da får uansett alle spille alle posisjoner. Men når jeg ble forklart at det var greit at 1 spilte spiss fordi da blir det enklere å posisjonere seg for gjennombrudd så er det helt greit for meg.

 

Men ang sympati. Monzilla har liksom sittet tilbake uten å si noe om den saken, og så plutselig kommer han og sier at han quitter. Så gjør han det ikke. Og når noen andre bringer det opp igjen, så vil han også quitte. Har han quittet nå? Han ombestemte seg jo når folk annerkjente han forrige gang, og sa "nei ikke quit vi trenger deg". Hvis han ville quitte så ville han gjort det. Blir bare for dumt å komme med bare en liten setning midt i en diskusjon "Nå quitter jeg"... Kanskje symptati var feil ord. Kanskje oppmerksomhet? Føler det ble litt dum måte å hoppe inn i en diskusjon på. "hei ikke diskuter for da quitter jeg".

 

a hvorfor gidde å si det suzpaz? hvis du virkelig mener det, tror du skal bare holde det inne. Unødvendig, og dytter han nesten ut av klubben.

 

Og jeg må si at jeg er litt i tvil med alt dette om "ikke tvers". Skal ikke være kjedelig å spille heller vet du.

 

Nå prøver jeg ikke å "dytte" han ut av klubben. Men om han bare skal si at han quitter hver gang en diskusjon skjer så vær så god.

 

Ang tversoverpasninger. Det er helt greit med tversoverpasninger, men ikke når det blir så vnaskelig som det har blitt de siste gangene. Veldig mye pasinger på midtbanen til folk som er veldig presset, og da mister vi ballen. Og siden forsvaret vårt da er ganske spredt rundt for alle sentrer til alle, blir det veldig ofte en kontring imot som resulterer i mål.

 

Det er vel ingen her som syntes det er gøy og tape. Spesielt ikke når det er på samme dumme feilene hele tiden som at f.eks folk dribler og sentrer i forsvar. Det er derfor vi fikk regler nå

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Mener det ikke var det du sa igarderoben. For jeg valgte spiss og du og en annen valgte any. Vi tapte kampen og du sa at når det var 3 spillere så måtte alle velge any. Nå valgte du spiss når det bare var 3 stk. Men nok om det.

 

Er faktisk enig med monzilla. Er ikke rart han vill slutte. Vi hadde som sagt bra harmoni og alle synes det var kjempekult å spille i klubben.

Lenke til kommentar

Nå som jeg tenker over det er hele greia bare en jævla tåpelig diskusjon.

 

Jeg kom med mine meninger, og folk var ikke enige. Det ble blåst opp så jævli og vi sluttet fred. Har ikke hatt noen problemer på 3 dager, og vi har spilt bra.

 

Så ble min fleip om trydis og manager litt misforstått, og hele greia ble blåst opp igjen.

 

Folk skal kunne ha sine meninger. Og det er ikke mye team om jeg, som medlem av teamet, ikke kan komme inn og peke på noe JEG mener er feil. Om det da vises at JEG tar feil selv, er det helt greit for min del. Men som sagt, alle skal kunne få lov til å komme med meninger og argumenter for hvorfor vi bør gjøre en ting fremfor en annen ting. Reagerte mest når folk anklaget meg for å "ta styring" og "leke sjef" fordi det var ikke det jeg prøvde på.

 

Syntes vi har hatt en kjempestemning i spillet jeg. Selv når jeg har vært der. Nå var det 2-3 dager siden vi hadde en liten diskusjon som ble blåst opp, og nå er den tilbake igjen fordi ingen vil gi slipp på det.

 

Kan vi komme tilbake til gjennombruddspasninger kanskje?

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar
Sitter du å finner på ting nå? Kan du quote meg på der jeg har sagt jeg skal slutte? Ikke det nei? Anerkjenne meg forrige gang? Hehe du er virkelig ute å kjøre, mann.

 

 

Oops, sorry, så tilbake nå. Det var vifenga som sa han ville quitte. Blandet dere to sammen for dere snakker jo som to erteris :p

 

Til alle som leser, glem det jeg sa. Alt var basert på at jeg trodde monzilla hadde allerede truet med å quitte.

 

------

 

Bare for å svare på engavif's spørsmål. Jo jeg spiller gjerne forsvar jeg. Men når vi har spilt i dag så er det folk som har sagt seg villig til å spille forsvar. Jeg venter også som regel og ser hva andre velger slik at jeg kan spille forsvar hvis det trengs. Pluss at de først 15-20 kampene i klubben spilte jeg faktisk forsvar. Det var jo sånn hele diskusjonen startet.

 

------

 

Nå er det jeg som prøver å slutte denne diskusjonen her. Kan vi ikke bare gi faen å ta det opp mer da?

Lenke til kommentar
Okey. Kan slutte med denne diskusjonen for min del. Men synes det bare har blitt et litt dårligere stemnig i klubben i det siste!

 

På forumet :p Ikke klubben. Hele greia er bare en oppblåst greie basert på feilaktige ord og utrykk og misforståelser.

 

For min del er jeg ferdig med hele greia, men kan jo ikke gjøre annet enn å fortsette hvis det blir brakt opp hele tiden :p

Lenke til kommentar

Du sa også i ditt forrige innlegg at dette her:

Reagerte mest når folk anklaget meg for å "ta styring" og "leke sjef" fordi det var ikke det jeg prøvde på.

 

 

Er det rart dette at folk tror du leker sjef her? Diskusjonen startet vell netopp her på grunn av at du lekte sjef. Det var etter den nevnte kampen at du sa til meg at jeg ikke kunne være spiss. Da er det ikke så veldig rart når jeg har spilt flere kamper på spissplassen og du kommer som jeg aldri har spilt med før å plutselig bestemmer dette.

 

Men behøver ikke å ta opp dette igjen.

Endret av engavif
Lenke til kommentar
Jeg blir gjerne med litt i kveld, hvis det lar seg ordne med invite.

 

PSN: msivers

 

så at du aldri ble med i klubben på listen nå. skjønte ikke helt hvorfor :p

 

bare legg meg til på PSN (signaturen) og skriv gamer.no/klubb i meldingen :)

 

EDIT: også var det at noen ikke har spilt i det hele tatt tror jeg. Fontastic, Multekrem, DjHaak, ElPetros, haaviken,solsviken, PCBerg har jeg ikke sett ihvertfall, og hvis ikke dere skriver her i tråden løpet av i morgen så syns jeg vi bør kanskje rydde opp litt. mkmk1975 har vel bare spilt første dagen og. Men er greit å si ifra hva som skjer her ja :)

 

EDIT 2: btw trydis, hvem er dette?

Haawy - Med2aer

ser ikke han på listen på klubben på ps3n heller.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Til tc47!

 

Jeg var med og spilte et par kamper igår kveld jeg, men du var kanskje ikke inne samtidig som meg. Uansett, nå skriver jeg i forumet også for jeg er veldig klar for å være med videre. Det var gøy!

Jeg lurer dog på en ting. Er man skjønt enige i klubben om å bruke FC Barcelona som lag til enhver tid? Det finnnes mange andre bra lag i spillet som også kan brukes(Milan, Real, Chelsea, Man Utd, Bayern for å nevne noen). Kanskje ett som passer spillestilen vår bedre...bare en tanke. Som nevnt så spilte jeg bare et par kamper igår og har egentlig ikke veldig mye innsikt i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...