Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør her.

 

1) Når noen sier "vent, ikke start" så betyr det nettopp vent, ikke start.

2 Folk må la være å trykke på firkant når de ikke har ballen. To røde kort? Jeg tror det var samme spilleren som gjorde det. Enkelt og greit, det skal vi ikke ha noe av. Det var to røde kort der ballen var på andre siden av banen. Det er ikke holdbart.

 

Ellers så var det gode tendenser. Folk må bli bedre på teamspill. Men to røde kort er for urutinert.

 

Forvrig for å pirke, løpeknappen må kun brukes når man skal løpe. Holder man den inne på feks mottak og vendinger går det til helvete.

 

Og ser man at man blir løpt opp hvis man kommer feks alene med keeper, skyt. Gjør et eller annet. Ikke mist ballen :)

Lenke til kommentar
Og ser man at man blir løpt opp hvis man kommer feks alene med keeper, skyt. Gjør et eller annet. Ikke mist ballen :)

 

Enig, det blir for dumt å avslutte et angrep med at motstanderen får ballen og kontrer. Angrep skal avsluttes med skudd på mål, mål, eller hvis man ikke får til noe bedre, corner ;)

Bare pass på å sikte før man skyter, det er bare for dårlig å skyte ballen til helvete, annet enn at motstanderen ikke får kontre

Lenke til kommentar
Har det blitt noe ordning på flere managere i klubben?

Er litt utolmodig på å bli lagt inn :)

 

trydis stoler ikke på noen andre :p Han tror vi skal kicke alle fra klubben.

 

Alle de teite kommentarene dine har fått meg til å få deg langt oppi halsen suzpaz. Håper for din skyld at du ikke er veldig mye over 10 år gammel. Har forsøkt å bite det i meg en stund, etter alle de tåpelige kommentarer du kommer med. Regner med at det ikke bare er meg det irriterer, så jeg foreslår at du skjerper det et par hakk.

 

For å svare på spørsmålet så la jeg til tc47 som manager i går, noe jeg skrev tidligere i denne tråden om du hadde giddet å sjekke....

Lenke til kommentar
Har det blitt noe ordning på flere managere i klubben?

Er litt utolmodig på å bli lagt inn :)

 

trydis stoler ikke på noen andre :p Han tror vi skal kicke alle fra klubben.

 

Alle de teite kommentarene dine har fått meg til å få deg langt oppi halsen suzpaz. Håper for din skyld at du ikke er veldig mye over 10 år gammel. Har forsøkt å bite det i meg en stund, etter alle de tåpelige kommentarer du kommer med. Regner med at det ikke bare er meg det irriterer, så jeg foreslår at du skjerper det et par hakk.

 

For å svare på spørsmålet så la jeg til tc47 som manager i går, noe jeg skrev tidligere i denne tråden om du hadde giddet å sjekke....

 

Om du hadde husket det vi snakket om i går(eller forigårs) så hadde du ikke trengt å kaste bort tid på å skrive dette. Pluss et :p-tegn betyr som regel at det er en spøk.....

 

Jeg skriver ikke det jeg skriver bare for å lage jævelskap. Jeg sier det jeg kan om spillet for at vi skal vinne flest mulig kamper. Det er så mange som bare spiller for seg selv, og det må vi bli kvitt. Hvis folk ikke klarer å ta til seg litt kritikk så bør man finne seg noe annet å gjøre.

 

Og liten vits å dra opp noe som skjedde for 2 dager siden, for det er langt ute av verden. Vi har funnet noe som fungerer, vi har alltid 1-2 som velger ANY og folk er fleksible når man ser eller blir spurt om å gjøre noe annet.

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Husket hva? Alle gangene du har kommandert folk til diverse ting som om du var the big boss man etter 1 kamp for klubben? Eller den gangen du synes det var artig å skrive om runking i signaturen din?

 

Du har funnet noe som fungerer? 1-2 som ANY ville jo de fleste ha hele tiden, du ville jo heller ha de flest som ANY om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Husket hva? Alle gangene du har kommandert folk til diverse ting som om du var the big boss man etter 1 kamp for klubben? Eller den gangen du synes det var artig å skrive om runking i signaturen din?

 

Du har funnet noe som fungerer? 1-2 som ANY ville jo de fleste ha hele tiden, du ville jo heller ha de flest som ANY om jeg ikke husker feil.

 

Jeg snakket om når vi var 3 stk var det greit med iallefall 2 som ANY.

Og hvor har du runking fra? Signatur? Jeg har aldri hatt noen signatur på diskusjon eller på Fifa. Og om du ikke husker så spilte jeg en god del kamper når klubben var ny

Lenke til kommentar
Suzpaz! For noen dager siden mener jeg at du sa noe om at var det 3 stk som spilte så skulle alle velge any. Idag var vi bare 3 stk som spilte hvem valgte da spiss?

 

Jeg valgte spiss fordi vi ble vel enige om at alle kunne velge hva de ville? Om ingen velger ANY så velger jeg gjerne ANY. Men jeg velger RW fordi jeg liker den posisjonen og mener selv jeg gir mange bra pasninger fra den posisjonen.

 

Sa aldri at alle MÅTTE velge ANY. Men når man bare er 3 og INGEN velger ANY så blir det feil, for da har vi ingen i forsvar. Men hvis alle ville valgt ANY så funker det og, men det er det jo aldri noen som gjør uansett.

 

Forresten: Hvem er du?

 

Du hadde det i signaturen i går, før fotballkampen ;)

 

lol hvilken signatur? Jeg har hatt fiiiiiifa som "comment" i PS3 siden 2'dre Oktober jeg.

Har heller aldri satt noen signatur på diskusjon.no og det kan du godt spørre en admin om, om de har log på det.

Lenke til kommentar

spiller vi fortsatt? kom hjem nå og er klar.

 

PS suzpaz, han snakker om det du skrev om at folk hadde 10 min etter landskampen å ta seg en øl og "en runk". Greit, det var ikke signaturen, men ja, det var det han siktet mot.

 

MEN; kamp?

 

Dette blir for dumt for min del. Melder meg ut av klubben. God kveld.

 

ikke gidd da, du er en av de aktive. det fikser seg, bare chill.

Lenke til kommentar
Dette blir for dumt for min del. Melder meg ut av klubben. God kveld.

 

 

lol leter du bare etter en grunn til å stikke? :p Nå har vi allerede diskutert alt dette. Nå er det bare en liten refresher. Ser ut som du prøver å få en slags sympati når det nå er andre gangen du stikker fordi du mener sunn diskusjon er "for dumt".

 

 

En annen ting:

 

Når det gjelder generell spillestil så har vi både Eto'o og Messi som er 2 av de raskeste i spillet. Da syntes jeg vi bør prøve på noe mer gjennombruddspasninger. Blir for mye på tvers. F.eks hvis man kommer fra kantene, og en medspiller er på linje med deg, så er en gjennombruddspasning litt fremover en god ide. Som regel er han ved siden av deg ikke i full fart fordi da kommer man i offside. Vi gjorde det en del tidligere i dag, og da vant vi 9/10 kamper. Så gjennombruddspasninger er veldig bra når vi har så raske spillere.

 

Spilte en god del med "Tele" som camera vinkel, men byttet til PRO. Da er det mye enklere å se hvor medspillerene er.

Lenke til kommentar
PS suzpaz, han snakker om det du skrev om at folk hadde 10 min etter landskampen å ta seg en øl og "en runk". Greit, det var ikke signaturen, men ja, det var det han siktet mot.

 

MEN; kamp?

 

lol hvis det var det han reagerte på så... Syntes ikke akuratt det var det værste noen har sagt før lol :D:p

 

Men orker ikke spille mer i dag. For ser ut som hver gang noen skifter spillere så henger bare hele dritten seg opp i den "panoreringen over stadioen" rett før spilleren byttes. Utrolig irriterende for må da restarte hele spillet. Skjedd 4 ganger i dag allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...