engavif Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke dårlig poeng Suzpaz. Lenke til kommentar
Sir_Reitan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er det noen spesielle lag dere stiller med;)? Jeg selv spiller mye med Juventus, liker det at de har fri form på oppbygging av spillet, kajpt og korte pasninger. Og med Vålerenga ikke fordi jeg liker dem men fordi hvis motstanderen velger ett lag med 3stjerner og, så er det garantert seier, Shelton som spiss løper ifra alt og alle. scorer lett 5-6mål med han hver kamp jeg er dem Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Klubbene er satt til 85 eller MAX 85. Vet ikke hvilke. Så Juve vs. Barca er vel 90% av spillerene på 85 resten er under, om ikke alle er det. Leste noe om det fra EA Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hva med en felles strategi? ble plutselig tildelt kapteinsbindet i min aller første kamp i går, men valgte å ikke gjøre noe selvfølgelig - tenker på formasjon, ideologi (defence/attack), bytter o.l. er ikke det mulig å forandre på fra dressingroom? blir jo litt kjedelig for motstanderen å vente om vi skal gjøre forrandringer. og like kjedelig om vi skal gjøre det samme for hver kamp? Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 eg og tc vente i garderoben atm... så me kan diskutera der viss du vil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hmm, meg og viking har vært i garderobe i en god 15-20 min nå. Ingen som har tenkt å komme? Lenke til kommentar
Sir_Reitan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Da har jeg sendt forespørsel til trydis, venter bare på godkjenning. I mellomtiden er det bare å legge meg til som venn på PS3, spiller som regel fifa hver kveld. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg blir med å spiller nå. Er dere i kamp eller dressingroom? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som er med å spille? Jeg og emonz venter i garderoben Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Trodde folk hadde lest reglene jeg. Trust du må slutte å drible hele tiden! Du kaster bort jævla bra overganger når du ikke gidder å sentre, men prøver heller å passere motstander. Samme når du er i forsvar. Bare skyt ballen til helvete ikke sentr den 1 meter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi må sentre mer og spille mer sammen. Det enkle er ofte det beste. Drible kan vi gjøre når vi leder med 3 mål. Noen som er med på flere kamper? Hvorfor står ikke jeg i førsteposten? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Trodde folk hadde lest reglene jeg. Trust du må slutte å drible hele tiden! Du kaster bort jævla bra overganger når du ikke gidder å sentre, men prøver heller å passere motstander. Samme når du er i forsvar. Bare skyt ballen til helvete ikke sentr den 1 meter Her må vi passe ordlyden mister. Vi må kunne gi beskjed på en skikkelig måte, det er en forutsetning for at vi skal kunne greie dette sammen. Over til det du sier, så spiller trust veldig bra, men det blir for mye finting og et par skumle pasninger i forsvar Edit: med andre ord, jeg er enig i budskapet ditt men du må ikke være så sint. Konstruktiv kritkk er det vi er på jakt etter her. Endret 16. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den siste kampen driblet han litt vel mye, men det gjorde ikke noe når vi vant over ManU Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Vi må sentre mer og spille mer sammen. Det enkle er ofte det beste. Drible kan vi gjøre når vi leder med 3 mål.Noen som er med på flere kamper? Hvorfor står ikke jeg i førsteposten? Er med jeg, venter i garderoben til det skjer noe. Edit: ble hivd ut av EA sine servere Endret 16. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg og sindre venter i garderoben nå... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ingen problemer med serverne og har heller ikke hatt det. Det må være flere som blir med... Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 siiiiindre...kom tilbake!!!! vi er to nå Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 siiiiindre...kom tilbake!!!! vi er to nå ok Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har jeg blitt kastet ut av klubben pga en kamp med lagg? Kan jeg ikke være med i klubben før jeg får fiksa nettet? Hva med de gangene jeg er hos andre som har bedre nett, kan jeg ikke få være med da? Må si at det er rart å bli kastet ut når jeg ikke er i dressing room, og dermed ikke står i veien for spillet deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå