Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen spesielle lag dere stiller med;)?

 

Jeg selv spiller mye med Juventus, liker det at de har fri form på oppbygging av spillet, kajpt og korte pasninger.

 

Og med Vålerenga ikke fordi jeg liker dem men fordi hvis motstanderen velger ett lag med 3stjerner og, så er det garantert seier, Shelton som spiss løper ifra alt og alle.:) scorer lett 5-6mål med han hver kamp jeg er dem

Lenke til kommentar

hva med en felles strategi? ble plutselig tildelt kapteinsbindet i min aller første kamp i går, men valgte å ikke gjøre noe selvfølgelig - tenker på formasjon, ideologi (defence/attack), bytter o.l.

er ikke det mulig å forandre på fra dressingroom? blir jo litt kjedelig for motstanderen å vente om vi skal gjøre forrandringer. og like kjedelig om vi skal gjøre det samme for hver kamp?

Lenke til kommentar
Trodde folk hadde lest reglene jeg. Trust du må slutte å drible hele tiden! Du kaster bort jævla bra overganger når du ikke gidder å sentre, men prøver heller å passere motstander. Samme når du er i forsvar. Bare skyt ballen til helvete ikke sentr den 1 meter

 

Her må vi passe ordlyden mister. Vi må kunne gi beskjed på en skikkelig måte, det er en forutsetning for at vi skal kunne greie dette sammen.

 

Over til det du sier, så spiller trust veldig bra, men det blir for mye finting og et par skumle pasninger i forsvar :)

 

Edit: med andre ord, jeg er enig i budskapet ditt men du må ikke være så sint. Konstruktiv kritkk er det vi er på jakt etter her.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Vi må sentre mer og spille mer sammen. Det enkle er ofte det beste. Drible kan vi gjøre når vi leder med 3 mål.

Noen som er med på flere kamper?

Hvorfor står ikke jeg i førsteposten? :hmm:

 

Er med jeg, venter i garderoben til det skjer noe.

 

Edit: ble hivd ut av EA sine servere :(

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Har jeg blitt kastet ut av klubben pga en kamp med lagg?

Kan jeg ikke være med i klubben før jeg får fiksa nettet?

Hva med de gangene jeg er hos andre som har bedre nett, kan jeg ikke

få være med da?

Må si at det er rart å bli kastet ut når jeg ikke er i dressing room, og dermed ikke står i veien for spillet deres :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...