Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Hør her. Vi MÅ bli enig om et par grunnregler. Skal dette fungere er vi rent og pent nødt til å gjøre det. Grunnreglene er hvordan vi skal spille.

 

Jeg foreslår:

 

1) Ingen tversovere i eget forsvar! Enten slår man en sikker pasning, eller så klarerer man

2) Spiller man tilbake til keeper trykker man på runding-knappen og ikke firkant-knappen.

3) Man greier aldri å finte seg forbi en mann. Derfor ikke prøv. Se etter pasningsalternativer. Om det ikke går, skyt. Da får ikke de kontret.

4) Man greier ihvertfall ikke å finte seg forbi en mann i eget forsvar. Enten pass ballen et trygt sted, eller slå gjennombruddspasning (høy) til spissene, vi scorte i bøtter og spann på denne måten i gårkveld.

 

Kom med forslag til grunnregler. Vi må rett og slett bli enig om et par grunnelementer. Er rett og slett kjedelig å spille når alle tenker på forskjellig måte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hør her. Vi MÅ bli enig om et par grunnregler. Skal dette fungere er vi rent og pent nødt til å gjøre det. Grunnreglene er hvordan vi skal spille.

 

Jeg foreslår:

 

1) Ingen tversovere i eget forsvar! Enten slår man en sikker pasning, eller så klarerer man

2) Spiller man tilbake til keeper trykker man på runding-knappen og ikke firkant-knappen.

3) Man greier aldri å finte seg forbi en mann. Derfor ikke prøv. Se etter pasningsalternativer. Om det ikke går, skyt. Da får ikke de kontret.

4) Man greier ihvertfall ikke å finte seg forbi en mann i eget forsvar. Enten pass ballen et trygt sted, eller slå gjennombruddspasning (høy) til spissene, vi scorte i bøtter og spann på denne måten i gårkveld.

 

Kom med forslag til grunnregler. Vi må rett og slett bli enig om et par grunnelementer. Er rett og slett kjedelig å spille når alle tenker på forskjellig måte :)

Jeg foreslår at disse forslagene legges allerede i førsteposten, sammen med annen viktig informasjon. Så kan ting oppdateres der når alt er spikret. Hvis ikke blir det veldig vanskelig å få oversikt for nye tilkomne, og dem blir det en del av ettersom vi reklamerer for dette fine tiltaket på forsiden av Gamer.no nå :-)

Lenke til kommentar
Joda, men alle som spiller bør lese de og bidra slik at vi får noen regler som alle er enig i og som alle greier å følge :)

 

Du, Greve og jeg spilte veldig bra sammen i går.

 

 

Ja vi spilte kjempe bra. Vi ble jo bare bedre og bedre! Sånn er det når man har spilt litt sammen. Man forstår da hvordan di andre på laget spiller og laget fungerer mye bedre.

Lenke til kommentar

Glimrende :)

 

Nestegang det er kamp så spør man "Regler OK" og da skal alle som er i garderoben skrive "OK". Da bekrefter man at man har lest reglene. Alle de gode lagene har god struktur, og et fast spillemønster. Siden vi blir såpass mange etter hvert er dette essensielt!

 

Husk, det er lov til å gjøre feil under kampen. Det gjør alle, flere ganger for hver kamp. Vi spiller for å ha det gøy. Men det er gøyere å vinne enn å tape. Derfor er regler viktig :)

Lenke til kommentar

Kommer litt an på. Alle mister ballen i løpet av en kamp et par ganger. Av og til treffer man ikke på pasningene. Av og til gjør spillerne rare ting, og ikke hører på kotrollen. Men hvis noen feks spiller på sin egen måte og gang på gang på gang slår feks tversover i forsvar, prøver å finte hele tiden etc. så må vi ha en god kultur her inne slik at vi kan gi beskjed uten at det blir krangling :) Det må være lov til å gi beskjed på en hyggelig og konstruktiv måte. Og vi alle må tåle og få kritikk. Men det er også viktig at det ikke blir lynsjing. Folk må bruke hodet.

 

Sabotasje (feks finting med keeper) bør ikke tolereres, og èn advarsel så er det på hodet ut.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at de som vil spille kan gå inn i dressing room hver hele time.

 

Som f.eks nå. Om jeg vil spille, så hopper jeg inn i dressing room 14:00. Da venter jeg 5 minutter, og hvis det ikke er nok spillere så prøver jeg igjen kl 15:00. Hvis 14:02 det er nok spillere, så venter man fortsatt til 14:05 slik at alle som vil kan joine.

 

Da har vi en tid hvor folk kan sjekke om andre vil spille, slik at vi ikke behøver å sende masse meldinger rundt om kring og lete etter folk.

 

Så: Hver hele time kan man sjekke om noen andre vil spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...