Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia...

 

Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/

 

 

så dere spiller nå? greit får vente til neste kamp jeg da :-)

 

Ja endte 4-1, ganske god kamp for meg.. 2 mål og 2 assist :D

 

2 assist? STEFAN? Uegoistisk i dag da? :D

Lenke til kommentar
pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia...

 

Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/

 

 

så dere spiller nå? greit får vente til neste kamp jeg da :-)

 

Ja endte 4-1, ganske god kamp for meg.. 2 mål og 2 assist :D

 

2 assist? STEFAN? Uegoistisk i dag da? :D

 

Haha, har jo nesten alltid assist jeg.. ;) skyter mye på mål da, var inne i stad og sjekka statistikken, hadde klart flest skudd på mål :p

Lenke til kommentar
Jeg kommer etter den evige updaten er ferdig

 

Jeg har holdt på i 10 min og er på 10 %. :(

 

 

Ser ut til å være samme som hos meg da. Kjørte først på trådløst. 1 time og 45%

Stoppet oppdatering og satte i kabel, men ser jaggu ut til at det går like tregt.

 

Har snakket med andre som var ferdig på 1, 2, 3 (20-30min) Og de startert rundt 21.00 tiden.

Lenke til kommentar
Tok lang tid for meg til å nå 50 prosent, men etter det, gikk det til 60 eller noe raskt, også var den bare ferdig. Rart, ikke noe mer etter 60. Du burde ikke slått av etter 45% Coney ;)

 

Samme her, etter ca 60% er den ferdig, rart at beregninga ikke var bedre, det er jo nesten som i Windows XP :!:

 

Jeg har ikke helt fått med meg alt som følger med i oppdateringa, kan noen fortelle det?

Så det var noe med video å gjøre, men jeg gadd ikke å lese gjennom hele ;)

 

Jeg er forøvrig helt enig i at vi burde ha noen regler, jeg kommer kanskje ikke til å spille så ofte pga nettet, men de sjeldne gangene jeg spiller synes jeg at det burde være noen regler.

 

Jeg synes at de som har vært f.eks. spiss i en del kamper skal få spille mer som spiss vis de var gode som det. Jeg mener ikke at vi ikke skal bytte på, men vi burde vel ha noen "faste" posisjoner, serlig i forsvar, er det hull i forsvaret, taper man fort.

 

Det er samme for meg hvilken posisjon jeg er på banen, gidder ikke bruke masse krefter på å få en bestemt plass osv, jeg synes heller at folk burde kommentere hvor de andre er gode, og hvor de ikke er fullt så gode. Hvis alle får noen kommentarer finner vi ut hvem som passet best hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...