theGunner76 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 sitter å venter i dressingroom, men ingenting skjer... en kamp varer vel bare i fem minutter eller? og da kommeralle tilbake til dressingroom antar jeg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia... Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/ så dere spiller nå? greit får vente til neste kamp jeg da :-) Ja endte 4-1, ganske god kamp for meg.. 2 mål og 2 assist 2 assist? STEFAN? Uegoistisk i dag da? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe Dr.Greve, la ikke merke til det jeg. Må få oppdatert listen over hvem som er med asap. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 sitter å venter i dressingroom, men ingenting skjer... en kamp varer vel bare i fem minutter eller? og da kommeralle tilbake til dressingroom antar jeg? 5 min = en omgang hvem er du på PSN da? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia... Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/ så dere spiller nå? greit får vente til neste kamp jeg da :-) Ja endte 4-1, ganske god kamp for meg.. 2 mål og 2 assist 2 assist? STEFAN? Uegoistisk i dag da? Haha, har jo nesten alltid assist jeg.. skyter mye på mål da, var inne i stad og sjekka statistikken, hadde klart flest skudd på mål Lenke til kommentar
engavif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bra at det går bra da gutta! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gleder meg, men har ikke tven før litt etter 22. Kan spille på ekle SDTV'en min men, nei Og Stefan, kommer ikke som stor sjokk nei Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hurra, 40 min og 35% Med dette tempoet er jeg klar om ca 1,5 time. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kommer etter den evige updaten er ferdig Jeg har holdt på i 10 min og er på 10 %. Ser ut til å være samme som hos meg da. Kjørte først på trådløst. 1 time og 45% Stoppet oppdatering og satte i kabel, men ser jaggu ut til at det går like tregt. Har snakket med andre som var ferdig på 1, 2, 3 (20-30min) Og de startert rundt 21.00 tiden. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Alle i vår tidssone skal sikkert laste ned samtidig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tok lang tid for meg til å nå 50 prosent, men etter det, gikk det til 60 eller noe raskt, også var den bare ferdig. Rart, ikke noe mer etter 60. Du burde ikke slått av etter 45% Coney Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tok lang tid for meg til å nå 50 prosent, men etter det, gikk det til 60 eller noe raskt, også var den bare ferdig. Rart, ikke noe mer etter 60. Du burde ikke slått av etter 45% Coney Samme her, etter ca 60% er den ferdig, rart at beregninga ikke var bedre, det er jo nesten som i Windows XP :!: Jeg har ikke helt fått med meg alt som følger med i oppdateringa, kan noen fortelle det? Så det var noe med video å gjøre, men jeg gadd ikke å lese gjennom hele Jeg er forøvrig helt enig i at vi burde ha noen regler, jeg kommer kanskje ikke til å spille så ofte pga nettet, men de sjeldne gangene jeg spiller synes jeg at det burde være noen regler. Jeg synes at de som har vært f.eks. spiss i en del kamper skal få spille mer som spiss vis de var gode som det. Jeg mener ikke at vi ikke skal bytte på, men vi burde vel ha noen "faste" posisjoner, serlig i forsvar, er det hull i forsvaret, taper man fort. Det er samme for meg hvilken posisjon jeg er på banen, gidder ikke bruke masse krefter på å få en bestemt plass osv, jeg synes heller at folk burde kommentere hvor de andre er gode, og hvor de ikke er fullt så gode. Hvis alle får noen kommentarer finner vi ut hvem som passet best hvor. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Uhm.. der hang det seg? Endret 15. oktober 2008 av Mavado Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er på 58% nå, kommer inn hvis den gir seg på 60 Hvis ikke blir det nok for sent for meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 kommer om 5-7 min. gleder meg, håper det er mange som spiller nå Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 kommer om 5-7 min. gleder meg, håper det er mange som spiller nå Var det ikke du som skulle komme om 5-7 min da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oppdateringen min tok 20-15 min. Via trådløst til og med Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bortkastet tid på telefonen med noen jeg ikke hadde lyst å snakke med en gang. Kommer nååå Lenke til kommentar
KillerOnline Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) halla greit jeg blir med eller? Endret 15. oktober 2008 av KillerOnline Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 halla greit jeg blir med eller? psn:killeronline ikke si PSN her for å bli med. les førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå