tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Damn, den er herlig. Tror jeg venter da. Men blir det vanlig pris eller superpris pga. "offisielle" delen? Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Etter hva jeg har hørt vil den retaile for 50 dollar. Så kanskje 450 kroner i Norge, eller 60 euro. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ikkke tenk på det, vi er ikke langsur. Ble bare irritert hehe. Men over til selve spillet. Vi må bli flinkere til å avslutte angrep. Vi mister for mye baller der fremme, og det fører til farlige kontringer. Enten må vi passe eller så må vi skyte. Fordi at alt er bedre enn at de får ballen Takk for at dere ikke er sure, jeg ble veldig irritert selv Jeg har allerede stereo BT hodetelefoner som fulgte med Sony NWZ-A828KB(PMP), det mikrofon på det, og det er digg at det er stereo lyd Det funker også fint til å høre på musikk også, har play/pause knapp, neste, forrige, og volum +/- knapper Link#1 Link#2 EDIT: Sorry, det ble litt "off topic" Endret 15. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal bare oppdatere så er jeg med. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg venter i dressing room! Let's go ! Let's play! Btw: Sony PS3 offical headset har HQ sound, som kom med den nye firmware oppgraderingen i dag. Så lyden blir 10x bedre for den har helt ny teknologi som bare den offisielle headsetet støtter Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen, jeg kommer meg ikke på nett nå plutselig Får bare opp at forbindelse til nettverket ikke kan etableres med feilmeldinga 80130182. :/ Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Faen, jeg kommer meg ikke på nett nå plutselig Får bare opp at forbindelse til nettverket ikke kan etableres med feilmeldinga 80130182. :/ dra ut og inn nettverkskabelen OM VI IKKE ER I DRESSING ROOM BARE VENT FOR DA SPILLER VI Endret 15. oktober 2008 av suzpaz Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kommer etter den evige updaten er ferdig Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen, jeg kommer meg ikke på nett nå plutselig Får bare opp at forbindelse til nettverket ikke kan etableres med feilmeldinga 80130182. :/ dra ut og inn nettverkskabelen OM VI IKKE ER I DRESSING ROOM BARE VENT FOR DA SPILLER VI Jeg har trådløst og ikke med kabel. Noen tips da? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg må bare si at det var veldig gøy å spille med dere den lille tida i går. Bortsett fra at det lagga og at jeg fucka opp alt Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kommer etter den evige updaten er ferdig Jeg har holdt på i 10 min og er på 10 %. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen, jeg kommer meg ikke på nett nå plutselig Får bare opp at forbindelse til nettverket ikke kan etableres med feilmeldinga 80130182. :/ dra ut og inn nettverkskabelen OM VI IKKE ER I DRESSING ROOM BARE VENT FOR DA SPILLER VI Jeg har trådløst og ikke med kabel. Noen tips da? Sett den til cable og så bytt igjen.. eller bare reboot hele dritten IGJEN OM VI IKKE ER INNE I DRESSING ROOM BARE VENT 5 MIN FOR DA SPILLER VI Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kommer etter den evige updaten er ferdig Jeg har holdt på i 10 min og er på 10 %. Det er en stor update dessverre, men mange nytte funksjoner, lastet ned min istad mens jeg var på butikken Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia... Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/ Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ser vi har blitt kjendiser. På forsiden og greier Men så spiller vi bedre fotball enn landslaget da, så det burde bare mangle Lenke til kommentar
engavif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kommer etter den evige updaten er ferdig Jeg har holdt på i 10 min og er på 10 %. Går ganske fort etter 60%! Jeg ser vi har blitt kjendiser. På forsiden og greier Men så spiller vi bedre fotball enn landslaget da, så det burde bare mangle Hehe. Ser der ja. Nevner trydis også. Landslaget neste? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia... Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/ så dere spiller nå? greit får vente til neste kamp jeg da :-) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 blir vel en tid etter 22 på meg. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 pokker... spillet startet,men da messi dukket opp på skjermen frøs heile greia... Samme skjedde for oss også, vi hadde tenkt til å vente på deg men noen trykte på advance to club game ;/ så dere spiller nå? greit får vente til neste kamp jeg da :-) Ja endte 4-1, ganske god kamp for meg.. 2 mål og 2 assist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå