Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Trodde alle klubber visste at det er bare bortkastet å ha EN kar som sitter ALENE på toppen og bare styrer en spiller uten å bidra med NOE defensivt....

 

Ser deg jo med en gang, du er som alle andre randoms på BAP:10vs10.. Første man gjør når man kommer hvor man skal velge posisjon er å RUSHE NED TIL ST og velge det foran alle andre fordi man er redde for at noen skal stjele det. Du spiller for deg selv, for å vise at du "kan score mål".

 

 

Men det er ikke vits å være alene på topp. Hadde du valgt ANY kunne du switcha til spiss når du ville, men folk skjønner ikke det, og når man får kritikk sipper man som en liten unge og stikker av fordi man ikke tåler at andre vet bedre.

 

 

Ja for du vet jo best! Du er så god att! Kanskje du skal vite hele grunnen for at jeg går rett ned til spiss isteden for å si at jeg redd for at andre tar den? Spiller ikke for meg selv i det hele tatt.

 

Har spilt spiss nesten alle kampen som jeg har spilt i denne klubben og det har gått greit dor dem andre. Hvorfor går det ikke greit for deg?

 

Når jeg har spilt any så har laget tapt stort. Gjør ikke annet enn å rote.

Endret av engavif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For faen folkens, ta dere sammen! Engavif - du er god som spiss. Så lenge det er minst 2 stk any er du for min del hjertelig velkommen til å spille spiss.

 

suzpaz - Har man èn fast spiss er det veldig enkelt å score mål, det har vi sett i flere kamper. Men er alle spisser blir det bare rot.

 

Til alle sammen: Ro dere ned! Spillet kommer etter hvert som vi får spilt sammen med hverandre!

 

Og til du som ikke er med i klubben en gang, du fåkker bare oppunder stemningen.

 

Jeg stemmer for at vi legger ned noen klubbregler.

 

Forslag til regelsett:

 

1) Ingen idling i garderoben. Her får man èn advarsel, så er man ute.

2) Minst to stk skal til en hver tid spille "any". Så lenge to stk spiller any kan de resterende spille hvor faen de vil for min del.

3) Er man inne eller i nærheten av egen 16-meter klarerer man (runding). Det skal ikke tas noen sjangser bakover.

4) Vi er på lag. Kan man sentre, gjør man det. Leke maradona kan man gjøre alene.

Lenke til kommentar

Har nettopp kommet meg på forumet, og har lest de to siste sidene. Ok, har ikke lyst å bli sur osv. men herregud suzpaz, vær så snill.

 

Selvom vi har hatt problemer med spillet av og til og kanskje noen tap på rad osv, så har vi alltid hatt det "team spirit" og kanskje du opplevde at ingen var Any i dag eller noe, men for min del nå vi har spilt mens jeg har vært der så bestemmer jeg alltid med en av karene for å spille any sammen. Vi syns det funker veldig bra med 2 som any som skaper samarbeid i forsvar, deler av midtbane osv .

 

Vikingstad er vår LCM, det er bare sånn det har blitt. Don't like it? Deal with it. Engavif er nyere i klubben og har spilt som spiss når jeg har spilt med han, og han begynner å bli god der og vi liker å ha en "target man" som faktisk ER personen hele tiden og ikke switcher til han som du sier. Fordi da bryter det det samarbeidet meg og trydis/grve skaper i forsvar som ANY. Og når skaperen av klubben, trydis spiller, så spiller han som spiss av og til MEN når det trengs spiller han any og.

 

Derfor, syns jeg klubben har det greit som det er, og at hvis du vil, så kan du gjøre hva du vil. Vi skal først og fremst ha en god og koselig tid fra kveld til kveld. Så hvis du kunne hørt litt på meg nå, så bare gjør hva du vil. Greit å bidra med dine meninger,, men trenger ikke å ta det så langt at folk som har spilt 10-20+ kamper i en pos. begynner å vurdere å trekke seg.

 

EDIT: Takk monzilla :)

 

EDIT 2: Kan være med å spille om ikke så lenge om folk er med og. Og jeg syns det har vært kjempegøy så langt i klubben, ingen grunn til å ødelegge stemningen. Og for min del, om jeg spiller med Viking og Engavif, er det greit for meg å være any alene og de som LCM og ST. Men det er kanskje bare personlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Og til du som ikke er med i klubben en gang, du fåkker bare oppunder stemningen.

 

Eg har akuratt like mye rett til å si min mening som du har.Eller tar eg feil nå?

 

Og viss du mener eg fucker opp så tolker du ting feil.Eg skriver bare ned det alle andre inkl deg(håper eg) ser.

 

Og ser at folk ikke liker at noen sjefer..men så kommer du med nye klubb"regler". Eg syns da DET er å fucke opp eg...

Lenke til kommentar
Og til du som ikke er med i klubben en gang, du fåkker bare oppunder stemningen.

 

Eg har akuratt like mye rett til å si min mening som du har.Eller tar eg feil nå?

 

Og viss du mener eg fucker opp så tolker du ting feil.Eg skriver bare ned det alle andre inkl deg(håper eg) ser.

 

Og ser at folk ikke liker at noen sjefer..men så kommer du med nye klubb"regler". Eg syns da DET er å fucke opp eg...

Nei du tar ikke feil. Men siden dette er gamer.no sin (uoffisielle) PS3 klubb så gjelder det å kjenne sin besøkelsestid når det kommer til postingene.

 

Jeg trenger egentlig bare å quote tc47 sin post, det sier det meste. Men nå tar vi å legger denne kranglingen på hyllen, og fokuserer på det positive :)

 

Ang Any så ser jeg poenget ditt. Jeg for min del mener at vi bør ha maks to stk any. Da vet man at enten er det nærmeste mannen, eller han ved siden av man havner på. Men jeg er helt enig med deg, det skal være gøy. Folk må spille der de vil :)

Lenke til kommentar

Nå er det ikke noe bad blood, men poenget mitt er det samme som monzilla, at alle er spiss er bare for dumt..

 

 

Men hvis vifenga skal spille spiss hele tiden så blir jo det litt urettferdig også? Hva om det er noen som er bedre spiss enn han? Blir jævla kjipt om vi ikke kan rullere på noe som helst fordi noen har tatt "fus" på en plass.

 

NÅ MØTES VI 10 MINUTTER ETTER NORGE-NEDERLAND ER FERDIG. ALLE SOM VIL SPILLE MÅ MØTE OPP DA. DA HAR DU TID TIL ET KJAPT RUNK OG EN ØL ETTER KAMPEN!

Lenke til kommentar
Ennå ikke mottatt noe invite fra kamikazegrandma :(

 

han kommer ikke på ps3n før senere om kvelden tror jeg. Men jeg er på veldig mye så hadde vært greit om jeg kunne fått være club manager jeg og, så trydis om du kunne fikse det ikveld hadde det vært bra :)

 

Ok suzpaz, good. Enig der, alle skal seff ikke være spisser, men om det ikke TRENGS, så skal ikke f.eks engavif bli nektet å spille spiss. Vi kan se på rullering også ja, må bare ta det som det kommer for nå.

Lenke til kommentar

Ro deg ned Suzpaz, har aldri opplevd problemer med fordeling av spillerposisjoner tidligere. Alle kampene jeg har spilt(ca 25), så har vi stort sett vært 2 som any og resten på midtbanen + spiss. Vi hadde en der alle 4 var any og det var totalt kaos. Er ekstremt vanskelig å bytte spillere, for det er stor sannsynlighet for at en annen også forsøker å bytte spiller samtidig. Synes folk skal få lov til å spille der de føler bidraget er størst. Personlig synes jeg 2stk som any er det beste.

 

lilleru: Invitasjon kommer, har akkurat kommet hjem fra jobb.

 

tc47: jepp,fikser det,da du er en trivelig kar og aktiv.

 

kommer nok online ca 19.30.

 

edit: fikk headset i posten i dag,så er klar med mic fra og med i kveld

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Vill først å fremst si jeg å Suzpaz har blitt venner så der er det ikke noe å bry seg om. Hehe.

 

Synes reglene til monzilla er glimmrende! Vi trenger faktisk noen regler og dette passer utmerket.

 

Når det kommer til å ha faste plasser. Synes jeg på en måte det er kjempe bra. PÅ den måten er det mye letter å vite hvor medspillere løper og hvordan de spiller. Men med en klubb på 20 (?) medlemer så er det ikke så veldig lett å få til faste plasse. Men forstår også Suzpaz litt.

 

Men det aller viktigste uansett er som TC sa "team spirit". Vi må ha det gøy å spille som et lag. Klarer vi ikke dette så er det bare å legge ned klubben. Jeg er ganske ny i klubben og har blitt tatt imot kjempe bra. Takker alle sammen for det.

Lenke til kommentar

Nice, må få meg headset. Har ikke cash til det nå, må bare vente litt.

 

Takk for det trydis :) (Og du har 1000 innlegg nå, nice ;))

 

19.30 er vel uaktuelt for meg da Norge - Nederland er i gang 19.00. Men etter det, er det klubbspill till I drop :)

 

engavif: good stuff :)

 

EDIT: damn, smiley alert! :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Til alle som vil kjøpe headset... IKKE GJØR DET! VENT TIL SOCOM KOMMER UT I NESTE MND.

 

Headsetet blir releasa før eller samtidig med Socom hvis du vil kjøpe det separat

 

Socom kommer som en bundle med "Official PS3 Bluetooth headset"

 

socom-ps3-headset.jpg

ps3_bluetooth_004.jpg

ps3_bluetooth_012.jpg

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...