Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb


trydis

Anbefalte innlegg

Det har gått bra før med 3 stk som spiller og alle velger spiss? Tviler jeg på, for da er det ingen som spiller i forsvar... Hver gang jeg spiller med 3 stk må jeg vente å se hva folk velger. Som regel er det ingen som velger ANY så da må jeg gjøre det.... Hvis alle 3 velger ANY så kan alle 3 spille alt... Motstanderene scorer på tullemål fordi ballen plutselig havner på en annen spiller, og siden jeg er den enste som er ANY så er det jeg som styrer den og... Men da har jeg allerede begynt å løpe med en annen spiller så når den plutselig bytter spiller går det så fort at motstanderen snapper ballen.

 

Hvis man ser på de lagene som slår oss 4-0 så er det fordi de har enten alle som ANY eller så er de 5 spilere med 2-3 spisser og resten ANY..

 

Sett at det bare er en som spiller forsvar.. Og de tar en through ball. Da skifter plutselig spilleren til han som er defense, og det som skjer er at spilleren som er nermest ballen stopper opp et lite sekund, da er allerede motspilleren løpt forbi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mn du trenge ikkje 3any

spelte med tc og greve de fysste kampane

meg LCM greve og tc any

seinare kom trydis og var ST

de hadde full kontroll der bak når de va 2 stk

eg klare ikkje venna meg t d at spelaren bytte når eg ikkje har heilt kontroll på ka som skjer ellers.. derfor eg alltid velge fast spelar på Be a Pro

Lenke til kommentar
FFS Tommis.. viss du seie du ska ver med og komme i garderoben så ikkje gå afk!!!!!

:realmad:

 

Faen, er jævla sorry. Det som skjedde er at jeg fikk en telefonsamtale som er ekstermt viktig for meg og glemte hele greia. skal IKKE skje igjen. Beklager så mye!

Endret av tommis
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke sagt at alle skal velge spiss. Men det har gått bra før når en har valgt spiss og 1 eller 2 any. Så forstår ikke hvorfor du skal syte så jævlig. Var dette første kampen din i denne klubben eller?

 

Nei. Jeg var med i cluben fra starten og så endra jeg fordi noen venner av meg laga club.

 

I den andre jeg var i var vi 4 stykker. Når vi bare var 3 var det alltid 2 som valgte spiss og jeg ble igjen som defence.. Vi hadde rundt 5-3-15 eller no... Så fant vi ut at ALLE kunne spille ANY for da får man uansett spilt spiss og! Så da endret det seg til 15-4-18 ganske fort....

 

Det er utrolig irriterende og egoistisk og høre folk si: "Enten spiller jeg det JEG vil eller så spiller jeg ikke i det hele tatt". Det er et lagspill, og vi er med i en club fordi vi vil vinne og ha struktur. OM du ikke vil det så kan man heller spille med 10 random folk på BAP:Online play....

Lenke til kommentar
Faen, er jævla sorry. Det som skjedde er at jeg fikk en telefonsamtale som er ekstermt viktig for meg og glemte hele greia. skal IKKE skje igjen. Beklager så mye!

 

Blei barra så irreterte der og då.. iorden nå.. mn ikkje fysste gongen du har vore afk der inne....

Vet...den første gangen hadde jeg ingen unnskyldning, hehe. var bare ivrig etter å få spelt og gikk inn i garderoben for å vente.

 

MEN skal vi spella litt eller?

Lenke til kommentar
Ja, det er et lagspill. Da må jo folk få spille der de føler dem er best. Skal man plutselig sette Rooney i forsvar og Ferdinand som spiss? Dårlig eksempel, men uansett. Folk må spille der de synes dem er best.

 

Du... Det er fifa, ikke real life...

 

Kan du ikke spille forsvar så bør du ikke være i klubben i det hele tatt, for da kan du tydeligvis ikke spille vanlig Fifa heller.

 

Hva om vi får 10 stk da.. Skal vi ha førstemann til mølla? Kanskje det... Men hva skjer hvis en av dere da sitter igjen med CB eller LB? Skal dere stikke da? Ikke gidde å spille?

 

Ja, det er et lagspill. Da må jo folk få spille der de føler dem er best. Skal man plutselig sette Rooney i forsvar og Ferdinand som spiss? Dårlig eksempel, men uansett. Folk må spille der de synes dem er best.

 

Og enda et poeng: Hvem i alle dager mener de er best i forsvar 9/10 sier: "Jeg er best i angrep". Men fordi noen sier at de ikke gidder å spille fordi de ikke får spille det de vil skal man bare bøye seg å la de spille da? Hvis du skal BARE spille det DU vil så bør du ikke bli med i en TEAM-CLUB der målet er å vinne ikke la deg få spille spiss bare fordi du truer med å ikke spille i det hele tatt

Lenke til kommentar
Sier at jeg ikke kan spille vanlig FIFA for at jeg ikke velger any. Er stor forskjell fra å spille aleine til å spille med flere.

 

Trekker meg fra klubben!

Var veldig hyggelig å spille helt til "Sjefen" Supaz kom! Takk for meg!

 

/wave

 

klarer man ikke å ta til seg litt råd og konstruktiv kritikk kan man bare hadet så godt

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

Skjerpings nå grabbar! Dere får gjøre opp med en kamp uttafor klubben, hehe.

 

Folk må velge hva de vil, men noen ganger må man inngå kompromisser til klubbens beste.

 

Engavif har jeg spilt med før og han er knallgo som spiss, derfor synes jeg det høres logisk ut at han blir brukt der. MEN om det kreves så må man jo omrokkere litt.

 

Ekke noe å krangle om det her vel!

Lenke til kommentar
Trekker meg fra klubben!

Var veldig hyggelig å spille helt til "Sjefen" Supaz kom! Takk for meg!

 

Hvor gamle er dere egentlig?

 

Trekker deg fordi det er noen andre enn deg som bestemmer noe? Sånn er verden, folk bestemmer over andre osv...deal with it.

 

 

 

Han er da virkelig ikke sjefen for klubben heller? Derfor jeg mener han ikke skal bestemme om hva andre skal velge!

Lenke til kommentar

Trodde alle klubber visste at det er bare bortkastet å ha EN kar som sitter ALENE på toppen og bare styrer en spiller uten å bidra med NOE defensivt....

 

Ser deg jo med en gang, du er som alle andre randoms på BAP:10vs10.. Første man gjør når man kommer hvor man skal velge posisjon er å RUSHE NED TIL ST og velge det foran alle andre fordi man er redde for at noen skal stjele det. Du spiller for deg selv, for å vise at du "kan score mål".

 

 

Men det er ikke vits å være alene på topp. Hadde du valgt ANY kunne du switcha til spiss når du ville, men folk skjønner ikke det, og når man får kritikk sipper man som en liten unge og stikker av fordi man ikke tåler at andre vet bedre.

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar
Skjerpings nå grabbar! Dere får gjøre opp med en kamp uttafor klubben, hehe.

 

Folk må velge hva de vil, men noen ganger må man inngå kompromisser til klubbens beste.

 

Engavif har jeg spilt med før og han er knallgo som spiss, derfor synes jeg det høres logisk ut at han blir brukt der. MEN om det kreves så må man jo omrokkere litt.

 

Ekke noe å krangle om det her vel!

 

 

Hehe. Takker for tillitten tommis!! Har også spilt 2 (?) kamper som any. Da gikk det til ja, du vet. Hehe.

Lenke til kommentar

Greit men da lar vi bare alle spille spiss da. 3 spisser og ingen i forsvar. Når vi er 5 stk så kan alle spille midtbane og spiss. Men når vi er 10 stk? Hva gjør vi da!? :o Da må jo de som ikke var raske nok bare dra da, for de nekter jo og spille forsvar. Spesiellt hvis vifenga og viking ikke er raske nok, de har jo sagt at de ikke vil spille forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...