theGunner76 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 det er fortsatt mulig å bli lagt til ja? er ikke fullt håper jeg? får spillet i dag så må nok spille litt for meg selv en stund, men høres sykt artig ut å spille med dere :-) Lenke til kommentar
engavif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja husker 7-0 kampen til pause. Fy, det var bare rått! Vi lekte med dem. Alle spilte kjempe fotball, pasningen satt som dem skulle og løpene satt som dem skulle. Hadde vi fått til dette spillet hele tiden hadde vi aldri tapt en kamp! Den beste første omgangen vi har spilt! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 det er fortsatt mulig å bli lagt til ja? er ikke fullt håper jeg? får spillet i dag så må nok spille litt for meg selv en stund, men høres sykt artig ut å spille med dere :-) Ja, det er plass til 50 spillere i stallen. Bare legg meg til på PSN så inviterer jeg. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som er keene på å spille nå eller? Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 eg e med eg.. iallefall ei stund Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hopper inn i dressing room nå så starter vi når vi får nok folk Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fifa Interactive World Cup up and running!!! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kommer på snart. Må bare oppdatere systemet! Ingen som har tatt spissplassen min? Hehe. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg vil være i dressing room kl 14:00! ALLE SOM VI SPILLE I CLUB MØT OPP I DRESSING ROOM 13:59 SLIK AT VI KAN STARTE SÅ SNART VI HAR NOK SPILLERE. VI STARTER NÅR KLOKKEN HAR PASSERT 14:02 OM VI HAR NOK SPILLERE Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er med! Fint det! Men ikke heng i club roomet om du ikke er der!!! For nå sitter vi bare å venter på at du skal bli ready Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 FFS Tommis.. viss du seie du ska ver med og komme i garderoben så ikkje gå afk!!!!! Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er utrolig irriternende når vi er 3 spillere, så velger folk fortsatt spiss.... Det er for faen ikke førstemann til mølla her. Hva om alle skulle velge posisjonen de ville når vi bare er 3 stk? Da ville vi ikke hatt noe forsvar. Så hvis folk driver å klager at de velger ST fordi de ikke klarer å spille forsvar så skal jeg også begynne med å velge spiss. Så når vi er 3 stk får noen andre ta over forsvarsjobben Poenget er at hvis vi er 3 stk og 2 velger spiss, så er det bare en person som skal styre alle spillerne bak... Da sliter man med gjenombruddspasninger. Fordi CPU suger bæsj når motspilleren ikke er CPU (på løperetninger etc) Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 så viss dokke e 2stk og tenge ein 3rd.. ikkje vits og spørr meg... takle ikkje og spela som any.. kan e verste fall spela som lcb.... Lenke til kommentar
engavif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Slapp av Supaz. Det har faen meg gått bra før så jeg forstår ikke hvorfor det ikke skal gå bra nå. Du behøver ikke å komme inn her å bestemme alt sammen. Ta deg en bolle! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 så viss dokke e 2stk og tenge ein 3rd.. ikkje vits og spørr meg... takle ikkje og spela som any.. kan e verste fall spela som lcb.... Viss det e sånn mentalitet du har så burde du spille alene og ikke i online liga Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 kan godt quitta viss dokke ønske d Lenke til kommentar
engavif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 kan godt quitta viss dokke ønske d Nei viking. Ikke kutt ut. Du spiller kjempe bra. Har spilt sammen deg flere ganger nå og synes du gjør en utmerket jobb. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 kan godt quitta viss dokke ønske d Eg ønsker ingenting, eg er ikke med i ligaen engang..men eg bare sier det eg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå