Gå til innhold

Fifa 09 Gamer.no klubb

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja husker 7-0 kampen til pause. Fy, det var bare rått! Vi lekte med dem. Alle spilte kjempe fotball, pasningen satt som dem skulle og løpene satt som dem skulle. Hadde vi fått til dette spillet hele tiden hadde vi aldri tapt en kamp!

Den beste første omgangen vi har spilt!

Lenke til kommentar
det er fortsatt mulig å bli lagt til ja? er ikke fullt håper jeg? får spillet i dag så må nok spille litt for meg selv en stund, men høres sykt artig ut å spille med dere :-)

Ja, det er plass til 50 spillere i stallen. Bare legg meg til på PSN så inviterer jeg.

Lenke til kommentar

Det er utrolig irriternende når vi er 3 spillere, så velger folk fortsatt spiss.... Det er for faen ikke førstemann til mølla her. Hva om alle skulle velge posisjonen de ville når vi bare er 3 stk? Da ville vi ikke hatt noe forsvar. Så hvis folk driver å klager at de velger ST fordi de ikke klarer å spille forsvar så skal jeg også begynne med å velge spiss. Så når vi er 3 stk får noen andre ta over forsvarsjobben

Poenget er at hvis vi er 3 stk og 2 velger spiss, så er det bare en person som skal styre alle spillerne bak... Da sliter man med gjenombruddspasninger. Fordi CPU suger bæsj når motspilleren ikke er CPU (på løperetninger etc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...