monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har vært en del kødd mer serverene de siste timene. Over til noe helt annet, dette er et LAGSPILL. Man begynner ikke å finte med keeper. For faen! Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En annen ting... Er en manager online så er det bare han som starter et spill. Utrolig irriterende når man venter på noen så trykker noen X og spillet starter uten alle er klare Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvem finta med keeper? Uff. Har dere spilt dårlig i kveld eller? Og ja, er lagspill, husk det for faen. Uansett, hva er stats for i kveld? Drit at jeg ikke kommer meg inn Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Har vært en del kødd mer serverene de siste timene. Over til noe helt annet, dette er et LAGSPILL. Man begynner ikke å finte med keeper. For faen! SORRY, nettet lagga så sykt, jeg tabba meg ut jævlig mye. Jeg prøvde å skyte ut, men det var så jævlig lagg. Jeg hater nettet her, suger hardt!!! Det blir vel ikke så mange kamper på meg før jeg får fiksa nettet . Jeg vet at det er et lagspill, jeg prøver å spille på lag med dere, men når bildet er flere sekunder etter knappene blir det noe drit:angry: Igjen: SORRY Endret 14. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Så ikke ut som det lagget slik du drev å lekte maradona med keeperen der utpå Endret 14. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
engavif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Statsa for i dag er vell ganske bra. Vi vant mange kamper. Men vet ikke helt hvordan det har gått siden 22.00 da! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vi har ikke spilt så mange kamper, har vært mye kødd med feks serverne. Mye disconnects. Vi har vel bare èn kamp, og den tapte vi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hmm k, har jævlig lyst å spille men får det ikke til. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror serverne har aids i dag, vært jævlig mye rart som har skjedd. Feks at de andre droppet ut, så fikk vi tap! Ellers så har vi funnet en superspiss Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Serverne er nede for meg også, men nå blir jo Live Season oppdatert natt til onsdag så det kan være en av grunnene.. er forøvrig med hvis serverne er oppe igjen snart Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så ikke ut som det lagget slik du drev å lekte maradona med keeperen der utpå Her lagga det, det så kanskje ikke slik ut for dere, men det lagga sykt. Jeg prøvde ikke å leke maradona, jeg ville ikke ha prøvd på noe sånt når jeg spiller online. Når nettet blir fiksa, eller jeg er et annet sted med bedre nett kan jeg vel vise at jeg ikke er så ego med vilje. Kan bli en stund til, men jeg mener det, jeg har hatt problemer med lagg en stund. Det går vist nok ikke an å skaffe nett som ikke lagger her, er noe trøbbel med kapasiteten på lija. Det var ikke meninga å tabbe ut laget på den måten Jeg vet at mange sikkert kommer til å kritisere meg, men jeg kan ikke noe for at nettet er treigt Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikkke tenk på det, vi er ikke langsur. Ble bare irritert hehe. Men over til selve spillet. Vi må bli flinkere til å avslutte angrep. Vi mister for mye baller der fremme, og det fører til farlige kontringer. Enten må vi passe eller så må vi skyte. Fordi at alt er bedre enn at de får ballen Lenke til kommentar
Vikingstad Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 mn viss du komme fra spiss vinkel og har 2 ledige inne i feltet.. sentra inn istede for og prøva og skyta sett mongen gonger at folk går for skudd når nogen e ledige i feltet... viss du ser meg velga og gå isedefor og legga pasning tebars e d for eg spele med pro kamera og kan ikkje se bak meg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Enig der. For å oppsummere kvelden, vi startet sinnsykt bra. Tror vi gikk fra å være uranket til å havne halvveis opp i 2. divisjon. På det beste ledet vi 7-0 til pause! Videre, så kom det inn litt folk og det dro litt folk. Forståelig nok forsvinner litt av samspillet, men jeg syntes at siste kampen var ganske bra egentlig. Ellers så har vi en del spesifikke ting vi må jobbe med. Balltap er en av de Ellers i forsvaret så er det lite å utsette. Vi er egentlig jævlig god i forsvar. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Virkelig kjipt at ikke kamikazegrandma kom på ikveld, så jeg ikke fikk noen invite. Gleder meg virkelig til å spille med dere folkens =) Lenke til kommentar
tommis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ferdige for i kveld? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kom akkurat inn. Please si at noen vil spille nå?! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Virkelig kjipt at ikke kamikazegrandma kom på ikveld, så jeg ikke fikk noen invite.Gleder meg virkelig til å spille med dere folkens =) Jeg har vært online flere timer i kveld. Har du gjort din del av jobben, nemlig å legge meg til på PSN? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 blir vel å spille i morgen da Men trydis, kan du gjøre det sånn at jeg også kan bli club manager sånn at hvis du er offline/borte så kan jeg ta og invite folk til klubben (etter de husker å adde meg som venn selvfølgelig)? Spør fordi jeg har vært hjemme de siste dagene og har tid til å gjøre det før vi spiller om kveldene. Er sykemeldt Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Virkelig kjipt at ikke kamikazegrandma kom på ikveld, så jeg ikke fikk noen invite.Gleder meg virkelig til å spille med dere folkens =) Jeg har vært online flere timer i kveld. Har du gjort din del av jobben, nemlig å legge meg til på PSN? Ja, jeg har lagt deg til som venn, med teksten gamer.no i meldingen. Så min del av jobben er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå