trydis Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) God kveld. Tenkte jeg likesågodt kunne opprette en egen tråd for dette, da det så langt bare har vært nevnt i diverse innlegg. Har opprettet en Gamer.no(Gamer dot no) klubb, slik at vi kan spille sammen mot andre klubber når vi er nok folk online. Disse er i stallen så langt (forumnavn - psn): trydis - kamikazegrandma tc47 - trust47 Dr.Greve - GREVELOL Vikingstad - vikingstad Solsviken - solsviken TLF : D - tellef2307 suzpaz - Suzpaz eikum - ElPetros Saiyaman - Fontastic theGunner76 - TheGunner_76 Ukjent - PCBerg Ukjent - mkmk1975 Ukjent - KillerOnline Ukjent - haaviken Ukjent - DjHaak Ukjent - Tjommis Ukjent - Multekrem Ukjent - Woodbear91 lilleru - lilleru Ukjent - Nicho_ Dersom det er flere som vil være med, gi lyd fra dere her og legg trust47 til på PSN. Skriv Gamer.no og forumnicket i meldingen. Hadde dessuten vært morsomt om alle hadde hatt headset med mikrofon etterhvert. Blir mye enklere å avtale taktikk, samt at man kan ikke behøver å ende opp med krampe i fingere etter å ha skrevet noen banale setninger. Og så en liten praktisk opplysningen til dere som ikke har spilt en klubbkamp enda. For å spille en kamp må det samles minst 3 spillere i garderoben(dressing room). Er det færre enn dette får man ikke frem valget om å starte en kamp. Det er også veldig viktig at man ikke forlater kampen slik at det blir færre enn 3 stykker som spiller, skjer dette taper man automatisk kampen 0-3. Tips Dersom du har lyst til å spille kan det være lurt å sjekke i garderoben hver hele time. Da bør man vente fra klokken er hel til fem over, for å få med seg andre som eventuelt har lyst til å være med. Regler (Endres fortløpende): 1) Ingen tversovere i eget forsvar! Enten slår man en sikker pasning, eller så klarerer man. 2) Spiller man tilbake til keeper trykker man på skyte-knappen og ikke langpasning-knappen. 3) Man greier "aldri" å finte seg forbi en mann. Bruk derfor dette sparsommelig. Se etter pasningsalternativer. Om det ikke går, skyt. Da får ikke de kontret. 4) Man greier ihvertfall ikke å finte seg forbi en mann i eget forsvar. Spill ballen et trygt sted, eller slå gjennombruddspasning (høy) til spissene, det har blitt scoret mål i bøtter og spann på denne måten ved tidligere anledninger. 5) Personen som er listet øverst i garderoben er kaptein, det er denne personen som trykker X for å starte kampen, når vi har forsikret oss om at folk er klare. 6) Ikke opphold deg i garderoben dersom du ikke sitter ved PS3en. Dette fører til at andre ikke kan spille kamper og er veldig irriterende. Gjentatte brudd på reglene fører til at vedkommende blir plassert på free transfer listen Endret 26. oktober 2008 av trydis Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Suzpaz er nå medlem av klubben. 1. kamp er unnagjort og endte med en 3-0 seier over CSC ALLSTARS På banen: kamikazegrandma GREVELOL Suzpaz Dette var morsomt. Forresten så er headset på vei i posten, så håper så mange som mulig kan stille med dette etterhvert, gjør opplevelsen mye bedre Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 takk for hyggelige kamper til grevelol og suzpaz, endte kvelden med 4 seiere og 4 tap. Ser frem til flere kamper... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fint med en tråd for dette. Kanskje vi skal avtale en kamp i morgen? På den måten kan vi få godt oppmøte! Hvilket lag er vi forresten? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 En gang etter kl. 20.00 i morgen kveld passer fint for min del. Akkurat nå er vi Spania, men dette kan endres når vi måtte ønske det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Dette virket kult... Jeg er med jeg Har lagt deg til på PSN tyrdis Endret 5. oktober 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 takk for hyggelige kamper til grevelol og suzpaz, endte kvelden med 4 seiere og 4 tap. Ser frem til flere kamper... Selv takk Jeg er med på flere kamper i kveld også Lenke til kommentar
amouth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så blir det noen kamp i kveld? Jeg er klar! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skal vi si at vi møtes i rommet klokka 9? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor ikke 8? Vil spille! Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er klar for en fifa-kveld nå ihvertfall. Venter i garderoben Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Kommer rundt 9 jeg. Edit: Var bare jeg og Greve der. Kommer noen fler i nær framtid? Endret 5. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Vi er 4 stk som spiller nå Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gikk ikke veldig bra i dag ser vel mer og mer nytten av at alle har mic, for det er klin umulig å avtale noe som helst uten. Byttet dessuten ut Spania med Barcelona. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Nei, dette var traurige greier. Tapte jo alle kampene! Edit: Meldte meg forresten ut. Orker ikke dette... Endret 5. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjedelig når vi ikke kan snakke sammen, ulempen på ps3 i forhold til på 360, der omtrent alle har headset m. mic. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Blir med når jeg ganske sikkert får det på fredag. Hvordan får man spilt online? Står at jeg må accepte terms and conditions. Endret 7. oktober 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er med å ta noen kamper i morgen kveld! har ikke fått spilt med dere enda! forresten trydis, har også tenkt å kjøpe headset, hva har du bestilt og fra hvor? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, dette var traurige greier. Tapte jo alle kampene! Edit: Meldte meg forresten ut. Orker ikke dette... Pingle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå