Cubicle Dude Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du mener det kan hjelpe deg å bytte pci slott på kortet ditt? Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Noe slikt? Kan det være "nettverk-delen" av hovedkortet som generer støy som lydkort i pci-slot fanger opp. eks: nå jeg har opp UseNext og vinduet "Transfer List" så "knepper" det i høytalerne hver gang prosenten teller på hver fil som lastes ned....dvs. støy i forbindelse med trafikk på linja/nettverket, samme skjer når jeg laster andre typer sider i IE eller Firefox, støyen genereres i takt med at bilder dukker opp på siden, og bilder er jo vel det største innholdet av en webside.... noen som tror jeg er inne på noe ? Du mener det kan hjelpe deg å bytte pci slott på kortet ditt? nei, har forsøkt, til ingen nytte... Endret 6. oktober 2008 av flu Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 detter skjer hos meg når jeg bruker headset. men da hører jeg det såvidt Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) detter skjer hos meg når jeg bruker headset. men da hører jeg det såvidt har du eget nettverkskort, eller bruker du "det integrertepå HK "..som meg ? Endret 6. oktober 2008 av flu Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 bruker det på hk Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) bruker det på hk nemlig, jeg og....skal på sjappa i morra...å kjøpe et pci-nettverkskort...å se om det gjør susen....jeg tør vedde på at det er den integrerte nettverksfunksjonen som generer støy videre til lydkortet kjører du lyd fra HK eller lydkort i PCI-slot Turbo Sindre ? Endret 6. oktober 2008 av flu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå