gaMerz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heisann. Har nettop bygga meg en pc og den er ferdig bygd. Men når jeg starta den å satte inni xp cden så fant ikke den harddisken under istallasjonen. Det står bare at den kan være låst eller ikke tilkoblet Men er det kanskje bare Vista som kan finne denne? Takker på forhånd. Mvh Espen Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det kan jo være at harddisken har feil filsystem? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Filsystem har ingenting å si for om disken finnes eller ikke. Men det kan ha mye å si hva slags PC og disk du har. Først sjekker du i BIOS om disken vises der. Hvis ikke har du antagelig et problem med kabler. Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 disken vises i bios det er bare det med xp installasjonenen!. det som er feilen.. men fikk nettop vite at jeg kunne prøve med en diskett. så skal prøve det. Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå