OddZen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, pcen til pappa bråker som et udyr. Det er hovedkort vifta som har blitt dårligere å dårligere og nå er den uutholdelig. Kan jeg koble fra vifta uten at hovedkortet blir alt for varmt? Det er et Abit IC7-G kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har byttet lignende vifter tidligere med denne passive Zalman-kjøleren. Den kjøler ganske bra til å være passiv, men litt luftflyt i kabinettet er allikevel å foretrekke. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Men gjør det veldig mye at jeg kobler fra vifta som er der nå å kjører helt uten? Og er den mye høyere enn det vifta som er på nå er? CPU kjøleribba stikker litt over vifta som er nå. Endret 4. oktober 2008 av OddZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du må nesten overvåke temperaturene en stund etter frakobling. Det er jo en grunn til at produsenten i utgangspunktet satt en vifte på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå