Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomen sprakk, var ikke helt inni henne

Gjest Sprukket_

Anbefalte innlegg

Gjest Sprukket_

Hei.. Jeg og kjæresten hadde sex igår.. Når vi skulle bytte stilling slet jeg litt med å komme inn i henne siden hun ikke var så våt.. Hadde ikke kommet no særlig langt inn (kanskje en cm eller to), så sprakk kondomen, hørte det heldigvis og trakk penis ut med en gang.. Er det no sjanse for at hun blir gravid? trakk jo penis ut med en gang..

Og et spørsmål til.. Er det sæddrepende middel i kondomer egentlig?

Takker for svar ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest _trådstarter_

Ja, siden det er så liten sjans.. Har skjedd før vettu, og da kom jeg inni henne, og da gikk vi rundt å bekymra oss i noen uker liksom..

Lenke til kommentar

Hvis du så er engstelig for at hun kan bli gravid, er det vel ikke værre enn at hun tar angrepille? At dere ikke gidder, er vel en form for unnksyldning på å ikke ta. Med tanke på at det og gidde ikke er et unntak her, hvis dere føler at det ikke er rette tiden for barn.

Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_
Og hvorfor i all verden tok dere ikke angrepille da?

Hun tok angrepilla forrige gang.. Men bekymra oss fortsatt..

Hvis du så er engstelig for at hun kan bli gravid, er det vel ikke værre enn at hun tar angrepille? At dere ikke gidder, er vel en form for unnksyldning på å ikke ta. Med tanke på at det og gidde ikke er et unntak her, hvis dere føler at det ikke er rette tiden for barn.

Ja, men det er jo så å si umulig at hun blir gravid..

Men er det sæddrepende middel i kondomer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det kommer sæd ut før du kommer også, men i små mengder. Men det trengs bare 1 sædcelle for å bli gravid. Og 1cm inn er langt nok.

Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_
Det kommer sæd ut før du kommer også, men i små mengder. Men det trengs bare 1 sædcelle for å bli gravid. Og 1cm inn er langt nok.

Som jeg har forstått det, så trengs det en sædcelle for å bli gravid, men det er jo ikke alle sædcellene som kommer fram ikke sant? Og man blir ikke gravid hver gang heller?

Du må ikke glemme å fortelle oss om hun ble gravid eller ikke da :)

Hun ble ikke gravid :)

Lenke til kommentar

Nei, det kommer ikke sæd før du kommer.

Det du tenker på, og som er en viden utbredt misforståelse, er at denne "oppphisselsesvæsken", det naturlige smøremiddelet som kommer ut, inneholder sædceller. Dette er en sannhet med store modifikasjoner.

Faktum er at ja, denne væsken kan inneholde/transportere sædceller. MEN, det avhenger av at man har levende sædceller liggende i røret, forhuden e.l., hvilket igjen krever at man har fått utløsning nylig. Så om sist man kom var for 3 dager siden, så er det ikke sædceller i smørevæsken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...