Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

plombering peugout vivacity

djanrune

Anbefalte innlegg

Noken so veit kor plomberinga ligge på peugout vivacity??

Er lei av og dure i 60 på flatene:P går i 70 nedover vist eg e heldi. me 2-3 stk på so nærma eg meg 80 nedover... men vil ha ut plomberinga.. Noken forslag?? Noke eg burde skjifte får og "forsterke" vist eg tar ut ploberinga??

Endret av djanrune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann djanrune og velkommen til forumet. Som du sikkert allerede har oppdaget er det en grense på minimum tre ord på emnetitler, men dette er ikke bare for formalitetene, dette er en begrensning satt for å heve kvaliteten over emnetitlene over en viss grense. Ordet "HJELP" i store bokstaver gjør dog ikke emnetittelen bedre, og det å bare liste et produktnavn står eksplisit i reglene du kviterte på at du hadde lest for under 15 minutter siden. En enmetittel skal forklare hva tråden omhandler og ikke bare hvilket objekt.

Bruk derfor p_edit.gif-knappen og endre emnetittelen til noe som forklarer hva tråden omhandler, ikke vær redd for å bruke hele setninger og gjerne 10-15 ord.

Lenke til kommentar
Heisann djanrune og velkommen til forumet. Som du sikkert allerede har oppdaget er det en grense på minimum tre ord på emnetitler, men dette er ikke bare for formalitetene, dette er en begrensning satt for å heve kvaliteten over emnetitlene over en viss grense. Ordet "HJELP" i store bokstaver gjør dog ikke emnetittelen bedre, og det å bare liste et produktnavn står eksplisit i reglene du kviterte på at du hadde lest for under 15 minutter siden. En enmetittel skal forklare hva tråden omhandler og ikke bare hvilket objekt.

Bruk derfor p_edit.gif-knappen og endre emnetittelen til noe som forklarer hva tråden omhandler, ikke vær redd for å bruke hele setninger og gjerne 10-15 ord.

Okei skal se hva jeg får til jeg :)

Lenke til kommentar
Før tråden evt. blir stengt, kan jeg si at det er plombering i variatoren og i eksosen.

Hvor i eksosen da? Inn i sjølve potta eller helt bak med der den er skrudd fast i motoren?? og hvor er de variatoren ligger?:p er ikke så god på scooter og mopeder :p

Lenke til kommentar
Før tråden evt. blir stengt, kan jeg si at det er plombering i variatoren og i eksosen.

Hvor i eksosen da? Inn i sjølve potta eller helt bak med der den er skrudd fast i motoren?? og hvor er de variatoren ligger?:p er ikke så god på scooter og mopeder :p

Tror du burde la være å skru noe selv om du vet så lite som du selv skriver.

Vet du ikke engang hvor variatoren er, så få heller noen andre til å gjøre det for deg. Plomberingen i eksosen sitter helt frem med motoren, er en liten ring.

Og når du fjerner den, må forgasseren skrus i deler og dyses opp.

Lenke til kommentar

Tror du burde la være å skru noe selv om du vet så lite som du selv skriver.

Vet du ikke engang hvor variatoren er, så få heller noen andre til å gjøre det for deg. Plomberingen i eksosen sitter helt frem med motoren, er en liten ring.

Og når du fjerner den, må forgasseren skrus i deler og dyses opp.

So lenge eg får vite ka ska jer da pleie eg som oftast g gjer de sjøl og da har de som oftast fungert xD

ring inn med eksosen? er de dinna soklate "pakkninga"??:p

Lenke til kommentar
Det er som en femmer som sitter sveisa fast.

Den sitter helt i enden du fester på sylinderen på.

Variatoren er der kicken sitter utpå.

Anbefaler deg å skrive at du bruker den til banekjøring eller noe sånn.

Da blir den kanskje ikke stengt :p

Er faktisk ikkje en registrert scooter:P og de e faktisk SANT xD

bruka den egentli bare her på jorde og skogsveg og vegen nedfår huse (aldri trafikk) men bruka den ik på vegen og hakje plana om de heller får har en moped og en anna scooter ståandes so de helde me dei 2:P

og te "herjescooter" so går vel 60 på flat ganske sakte:p

so der me variatoren e bare og skru ut av deksele og finne plomba? :p åsso ta ut eksosen og finne?? vist de e da hørtest de no sørgeli enkelt ut:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...