ahoo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Eg har fleire vannkj. komponenter, som: Vannpumpe,2stk radiatorer, zalman cpu blokk, swiftech chipsett blokk, 2stk. harddisk blokker. Kor kan eg annonsere dette gratis? Skal selge alt vekk BILLIg bare for å bli kvitt det.. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det finnes vel bruktmarket her på hardware.no, vet ikke om det er gratis. Finn.no eller ebay er jo også noen valg, men det koster jo litt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 bruktmarkedet på hw.no er gratis ja. det fungerer best for it relaterte varer, så jeg tror det skulle gå fint. Jeg fikk iallefall solgt mitt der. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Men på bruktmarked.no så er det ingen "kjøling" kategori..? Hvor la du det MrLee? Endret 4. oktober 2008 av ahoo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 det er en egen kjøling kategori jo. Iallefall på den gamle (vet ikke om du ser på betaen, det var før den tid jeg solgte. :)v ) Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) AAh, trudde den gammle var lagt ner. Men da er det jo ingen problem! takk! .....Hmm, sjekket opp på bruktmarked.no no, og det går ikkje ann å legge ut annonser det lengre. Så da har eg sendt mail til hardware om at dei må lage en "kjøling" på den nye bruktmarked siden. Endret 5. oktober 2008 av ahoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå