Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i en - hvordan bli sammen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hvor godt dere kjenner hverandre. Hvis dere ikke prater noe særlig sammen, blir det rart om du spør henne i det hele tatt.

 

Jeg ville startet med å gjøre litt research. Se om hun liker å være (alene) sammen med deg, selv om det er på en kameratslig måte.

 

Regner nesten med at dette er barneskolen.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg går på skole, i klassen min er det jeg er kjempe forelska i!

Og jeg vet ikke helt åssen jeg skal spørre om vi kan bli sammen.

 

Er flau for å spørre, har ikke tlf.nr hennes, osv.

 

Noen som har ide?

 

ja det er barneskolen, sammen med andre er hun ganske urolig mens når bare vi to var sammen i klasserommet i friminuttet var hun veldig snill og rolig.

 

Hvis det er barneskolen er det jo bare tut og kjør. Send en melding.

 

Vet ikke om hun er singel.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg går på skole, i klassen min er det jeg er kjempe forelska i!

Og jeg vet ikke helt åssen jeg skal spørre om vi kan bli sammen.

 

Er flau for å spørre, har ikke tlf.nr hennes, osv.

 

Noen som har ide?

 

ja det er barneskolen, sammen med andre er hun ganske urolig mens når bare vi to var sammen i klasserommet i friminuttet var hun veldig snill og rolig.

 

Hvis det er barneskolen er det jo bare tut og kjør. Send en melding.

 

Vet ikke om hun er singel.

 

Er noen småforhold med folk i klassen . Også vet jeg ikke om hun liker meg engang? Hvordan skal jeg finne ut om hun liker meg?

Lenke til kommentar
På barneskolen er vel omtrent alle single, og er hun ikke det så blir hun det ganske snart.

 

Haha, nice comment. Ler så jeg griner:P

 

 

MEN, hvis ho går i klassen din er det sikkert noen du kjenner som kjenner ho. Så når de snakker er det bare å hoppe inn å mingle litt. Derretter kjører du den vanlige regla; Dra ho i fletta og sparka i leggen. FUNKER fjell idag og!

Lenke til kommentar
På barneskolen er vel omtrent alle single, og er hun ikke det så blir hun det ganske snart.

 

Haha, nice comment. Ler så jeg griner:P

 

 

MEN, hvis ho går i klassen din er det sikkert noen du kjenner som kjenner ho. Så når de snakker er det bare å hoppe inn å mingle litt. Derretter kjører du den vanlige regla; Dra ho i fletta og sparka i leggen. FUNKER fjell idag og!

 

 

kast lua hennes eller noe sånt:D

det funker det og haha

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
På barneskolen er vel omtrent alle single, og er hun ikke det så blir hun det ganske snart.

 

Haha, nice comment. Ler så jeg griner:P

 

 

MEN, hvis ho går i klassen din er det sikkert noen du kjenner som kjenner ho. Så når de snakker er det bare å hoppe inn å mingle litt. Derretter kjører du den vanlige regla; Dra ho i fletta og sparka i leggen. FUNKER fjell idag og!

 

 

kast lua hennes eller noe sånt:D

det funker det og haha

 

Haha, den var bra dere, men jeg mener detta asså

Lenke til kommentar
har du ikke snakket med henne iheletatt? Send en melding da vel, hun vet vel hvem du er... ettersom at hun går i klassen din!

 

Prata m en venn, hu liker meg ikke, men tror det er en som liker meg som ikke vil si det og ingen av vennene hennes, prata med hu men vil ikke si noe. råd til hvordan det kan finnes ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...