elefant Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hei! kort og godt: Jeg lurer på hvilke program jeg må ha for å kunne vise sider jeg har laget i php på maskinen min uten at de er lastet opp på internett. takker og bukker for alle svar Lenke til kommentar
muffe Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har du windows XP: Sett opp IIS og PHP... Lenke til kommentar
elefant Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 takker og bukker! ...men hvordan gjør jeg det? Ja, jeg har win xp Lenke til kommentar
dogman Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 php finner du på php.net. der er det også en veldig grei installasjons manual. du kan også bruke apache som jeg tror er freeware?, du finner sikkert ut av det på google. Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 http://www.foxserv.net/portal.php Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 apache med php Dette finnes både til linux og windows.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå