Gå til innhold

Mistet nettet etter en windows update.

Anbefalte innlegg

Windows update oppdaterte i natt Windows defender (kb915597) på min Vista X64.

Etter jeg restartet pcn i dag virker ikke noen av web browserene mine. Når jeg åpner Firefox eller IE kommer kun en blank side opp uten at noen ting skjer. Når jeg lukker de får jeg en feilmld "firefox/ie sluttet og virke". Jeg får feks. pinget vg.no i ledetekst og windows update kommer også på nett. I nettverksinnstillingene ser alt også ut til å være ok. Jeg har kjørt både virus og spybot for å utelukke virus. Har prøvd både kabel og trådløs kobling.

Dette har hendt et par ganger før etter win updates, da har jeg tatt en system gjenoppretting før oppdateringen og problemet har blitt løst. Men problemet nå er at etter jeg tok system gjenoppretting så laster den ned den samme updaten rett etter restart og den skriver et nytt restore point. Så jeg har ingen restore point før updaten lengre...

Jeg finner updaten i update loggen, men jeg finner den ikke under "avinstaler en oppdatering". Så jeg får ikke fjernet den.

Hva er det den oppdateringen gjør som hindrer meg i å surfe?

Her er forøvrig en med samme problem som meg. Men det står ingen løsning... http://www.vistax64.com/vista-performance-...7-conflict.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...