Eplesaft Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Har nylig stilt min PC tilbake til fabrikkstandard, det vil si at alt på C-disken ble overskrevet, en slags "reformatering." Lurer på en del ting angående drivere til forskjellige ting. Har Acer Aspire 5920G: 8600m GT 256mb 2GB RAM Core 2 Duo T7300 Vista 32-Bit 160gb hard-disk. Jeg kan ikke så veldig mye om drivere, så ville vært kjekt om noen kunne fortelle meg om hvor jeg kan laste ned drivere som hadde vært kjekt å ha på denne PC-en. Det viktigste for meg er skjermkort-driveren, jeg har hørt at det ikke er så lurt å laste ned direkte fra nvidia.com når det gjelder skjermkort-drivere på bærbare PC-er, men at jeg heller burde laste ned "tweakede(?)" drivere. Hvor finner jeg dem? Hvordan går jeg frem for å installere disse driverne? Andre nyttige drivere? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Drivere til maskinen finner du her. Driver til skjermkortet finner du muligens her. Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Men hvilken skjermkort-drive skal jeg ta? Og hva er det som er lydkort-driveren? Endret 5. oktober 2008 av Eplesaft Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Audio Realtek er lyddriveren. Last ned Nvidia driver 179.13 hvis du har Vista/XP 32 Bit. 178.15 hvis du har 64 Bit. Last også ned "Modded INF" i tillegg til selve driveren. Extract driverfilen og erstatt INF-filen med med den moddede INF-filen du lastet ned. Deretter innstallerer du driveren og restarter maskinen. Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Audio Realtek er lyddriveren. Last ned Nvidia driver 179.13 hvis du har Vista/XP 32 Bit. 178.15 hvis du har 64 Bit. Last også ned "Modded INF" i tillegg til selve driveren. Extract driverfilen og erstatt INF-filen med med den moddede INF-filen du lastet ned. Deretter innstallerer du driveren og restarter maskinen. Er det sånn at alle gamle skjermkort også fungerer med de nyeste driverne? Betyr det at kort som f.eks 7600, 6600 og eldre kort også fungerer med 179.13? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hvis du har stilt den tilbake til fabrikkstilling så burde det ikke trenge noe drivere i det hele tatt Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) . Endret 11. desember 2008 av glamongo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå