Gå til innhold

Drivere til Acer Aspire 5920G (vista 32-bit)

Anbefalte innlegg

Hei. Har nylig stilt min PC tilbake til fabrikkstandard, det vil si at alt på C-disken ble overskrevet, en slags "reformatering."

Lurer på en del ting angående drivere til forskjellige ting.

Har Acer Aspire 5920G:

8600m GT 256mb

2GB RAM

Core 2 Duo T7300

Vista 32-Bit

160gb hard-disk.

Jeg kan ikke så veldig mye om drivere, så ville vært kjekt om noen kunne fortelle meg om hvor jeg kan laste ned drivere som hadde vært kjekt å ha på denne PC-en. :)

Det viktigste for meg er skjermkort-driveren, jeg har hørt at det ikke er så lurt å laste ned direkte fra nvidia.com når det gjelder skjermkort-drivere på bærbare PC-er, men at jeg heller burde laste ned "tweakede(?)" drivere. Hvor finner jeg dem? Hvordan går jeg frem for å installere disse driverne?

Andre nyttige drivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Audio Realtek er lyddriveren.

Last ned Nvidia driver 179.13 hvis du har Vista/XP 32 Bit. 178.15 hvis du har 64 Bit.

Last også ned "Modded INF" i tillegg til selve driveren.

Extract driverfilen og erstatt INF-filen med med den moddede INF-filen du lastet ned.

Deretter innstallerer du driveren og restarter maskinen.

Lenke til kommentar
Audio Realtek er lyddriveren.

Last ned Nvidia driver 179.13 hvis du har Vista/XP 32 Bit. 178.15 hvis du har 64 Bit.

Last også ned "Modded INF" i tillegg til selve driveren.

Extract driverfilen og erstatt INF-filen med med den moddede INF-filen du lastet ned.

Deretter innstallerer du driveren og restarter maskinen.

Er det sånn at alle gamle skjermkort også fungerer med de nyeste driverne? Betyr det at kort som f.eks 7600, 6600 og eldre kort også fungerer med 179.13?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...