RunarII Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hallo.. Jeg ble plutselig rammet av sterk kjedsomhet, så jeg srkiver dette her, jeg Jeg har faktisk aldri vært på Trysilfjellet, selv om jeg bor i Trysil selv, og ser faktisk fjellet hver dag, untatt i helgene.. Jeg har funnet ut at jeg skal ta meg en skitur oppi der i vinter, og lurer litt på om det er noen priser på å bare gå på ski oppi der liksom :!: Åsså en ting til da.. Er det gøy der? Edit: Jeg la merke til at å skrive "På Trysilfjellet" ser ganske rart ut, men det er vel det det heter? Edit2: Ikke ta dette seriøst xD Endret 4. oktober 2008 av RunarII Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da kan jeg meddele at jeg aldri har vært der heller. Og jeg bor i Trondheim. Sykt.. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Trysilfjellet er bra om du kjører nedoverski! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 takk for opplysningen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå