Gå til innhold

BK: the Elven Queen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er jo bare juks.. Himmelen ser veldig unaturlig ut.. Er ikke så veldig gla i high lightene hu har fått på øynene..

Neida :)

Dette likte jeg.. veldig fin texture du har fått frem på selve klærne. Selv om hu har et mandig våpen klarer du å få frem en veldig feminin tone her. Øynene er trekker oppmerksomhet, og det syns jeg er bra.. Bakgrunnen får meg til å tenke på fantasy bok.

Lenke til kommentar

Hva har 2008 å gjøre med Tolkien? Boka har vel ikke blitt noe dårligere de siste 50 åra.:p

ObBK: Fototeknisk er det utmerket gjennomført. Om jeg skal pirke på noe må det være at sverdet har et litt pyntegjenstand-utseende, og .. er hun venstrehendt eller har du speilvendt bildet? Høyrehånda skal normalt være høyest oppe på skjeftet (for høyrehendte, seff).

Lenke til kommentar

Likte ikke bakgrunne i det hele tatt.

Bildet ser bra ut, men jeg ville sett enda mindre av fjeset. For eks ved at hun hadde lent pannen enda mer framover og hevet sverdet enda litt til, slik at det nesten bare hadde blitt øyne som var synlig over sverdet.

Uansett er det langt bedre enn hva jeg kunne prestert.

Flott modell. Fin sminke.

Sverdet ser kult ut, men ikke særlig alvisk.

Fint lys.

Lenke til kommentar

Her er orginalen:

post-134150-1223211786_thumb.jpg

@dev: thanks for comment )(

@boffen, takk for kommmentar. har ikke flere sverd å velge mellom desverre.

@ageurk, orginal bildet ligger med her. at sverdet også ble kutta er ganske enkelt pga jeg prioriterte en plassering på ansiktet.

@pm, tolkien er da fortsatt like god i 2008 han =) ikke min favoritt, men lotr bøkene er fortsatt veldig gode =)

@grizzmo, vet ærligtalt ikke om hun er venstre eller høyre hendt, jeg ba henne gjøre denne poseringen, og det var slik hun løste den.

@carn, noe spesielt med bakgrunnen du ikke liker?

Lenke til kommentar

Bakgrunnen ser rett og slett for uekte ut.

Fargene er fine i forhold til fargetonene på huden hennes og klærne, men det ser ikke særlig LOTR-aktig ut, i alle fall for min del.

Du kan jo for øvrig se om du finner noen landskapsbilder fra england/scotland/new zealand eller noe slikt.

Bakgrunnen trenger i alle fall mer arbeid for troverdighetens skyld enn den har fått i det første bildet.

Har det travelt i skrivende stund og kommer sikkert ikke til å logge meg på før om noen dager, så håper du skjønner hva jeg mener. -Enten du er enig eller ikke :)

Vil, for øvrig, bare poengtere at du har gjort en bedre jobb enn hva jeg kunne fått til, så det er i utgangspunktet ikke slakt, men konstruktiv kritikk.

Hej då...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...