theboss22 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Har et kjellerrom på ca 17-18 kvadrat som kunne trengt et strøk eller 2. Men åssen maling skal jeg bruke? Det har vært malt før og nå må det gjøres igjen da det skal være et sånt hobbyrom.. Er den type maling veldig dyrt? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva slags gulv? Betong? tre? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva slags gulv? Betong? tre? betong Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vanlig murmaling burde fungere greit. Hadde gulvet hatt bar betong, ville jeg anbefalt Heydi sementbasert maling. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Bruk f.eks noe som heter Oxan gulvmaling fra Jotun eller tilsvarende. Endret 5. oktober 2008 av Billy Bob Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 eller Epoxy maling... skikelig sterke saker... lukter ille også når du jobber med det.... men blir veldig slitesterkt.... Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 da har jeg vært å forhørt meg og kan få 3 liter slitesterk gulvmaling for 379 kr.. Hvor mange liter går det med på ca 17 kvm??? Holder det med et strøk på gulvet? skal jo ha tepper elr lignede over litt av gulvet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Står på boksen sånn ca hvor mye pr liter rekker til. 3 Liter burde holdte fint til 1 strøk av 17kvm. Om du må ha to eller ett er lettest å si etter første strøket. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Står på boksen sånn ca hvor mye pr liter rekker til. 3 Liter burde holdte fint til 1 strøk av 17kvm. Om du må ha to eller ett er lettest å si etter første strøket. jepp. .stikker innom og kjøper meg 3 liter imorgen.. så får vi se om det holder me et strøk. har grunnet med hvit murmaling c.. for gulvet var sånn stygg rødt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) du kan enten bruke Sigural (epoxymaling) eller Oxan ("vanlig maling"). det er begrenset hvilke farger du kan velge mellom på Sigural men som nevnt er den veldig sterk og dermed det beste valget, spesielt hvsis det er våtrom eller utendørs. Endret 6. oktober 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå