crazypc Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hei, Har en Eizo FlexScan L550 som plutselig, etter installasjon av et gammelt spill, ikke vises frem som driver i systemegenskaper. Det går ikke å justere skjermbildet ordentlig heller, og lyssensoren fungerer ikke lengre. Det fulgte med en CD da jeg kjøpte skjermen fra Komplett sammen med pc'en, men jeg har aldri fått bruk for den. Skal jeg bruke den nå eller laste ned en ny fra Eizo's hjemmesider? Skjermen er ca to år gammel. Takk for all hjelp! Crazypc Endret 4. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som har råd å komme med...? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har en Eizo L550 og i "device manager" (Vista x64 sp1) under monitors, så kalles den: Generic PnP monitor Driver: Microsoft Driver date: 21.06.2006 Driver version: 6.0.6001.18000 Ellers har jeg ikke peil på akkurat hva du burde gjøre med problemet. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, Har en Eizo FlexScan L550 som plutselig, etter installasjon av et gammelt spill, ikke vises frem som driver i systemegenskaper. Det går ikke å justere skjermbildet ordentlig heller, og lyssensoren fungerer ikke lengre. Det fulgte med en CD da jeg kjøpte skjermen fra Komplett sammen med pc'en, men jeg har aldri fått bruk for den. Skal jeg bruke den nå eller laste ned en ny fra Eizo's hjemmesider? Skjermen er ca to år gammel. Takk for all hjelp! Crazypc Koble fra skjerm, koble til, start PC på nytt (i ulik rekkefølge) Dersom skjermen vises som noe annet (f. eks. "standard VGA" elns), slett den og vent på at Windows finner den ordentlige skjermen. Noen som har råd å komme med...? Ikke løp med saks Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Koble fra skjerm, koble til, start PC på nytt (i ulik rekkefølge) Dersom skjermen vises som noe annet (f. eks. "standard VGA" elns), slett den og vent på at Windows finner den ordentlige skjermen. Ingen forandring.. koblet skjermen til den gule kontakten istedet for den hvite(som den alltid har vært tilkoblet), men skjermens driver dukker ikke opp. Når jeg kobler inn skjermen, dukker bare skjermbildet opp, den venter ikke eller søker etter skjermer. Ikke løp med saks Det skal jeg huske på Endret 5. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan du velge oppdater driver for den som dukker opp, og finne skjermen i en liste? Evt. prøv å last ned skjermdriver fra produsentens side. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Prøvde på det via enhetsbehandling, men fikk bare frem "ingen nye oppdateringer". Drivers Jeg lasta ned den øverste og kjørte den, men var ikke noe annet enn innstillingsprog. for skjermen, ingen driver er lagt inn. Prøvde cd'n men der var det samme... Endret 5. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen flere råd...? Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har prøvd å koble ut og inn flere ganger, men pc'en vil ikke lete etter skjermen. Kan det hjelpe å installere driver til skjermkort? Har et nVIDIA Geforce 7600 GT kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå