andymann Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hallo. Jeg har et problem med min X-box 360. Den vil ikke kobles til internett! (om dere vil ha en nærmere beskrivelse av problemet, fortsett å lese teksten) Jeg har gjentatte ganger prøvd å koble til X-box live med en vanlig LANkabel som er koblet til trådløs router. Dette funket jo greit, til det ble noe tull med IP'en, og internett forsvant. Akkurat da ignorerte jeg problemet, for jeg kunne jo bare koble ut routeren, og koble til LANkabelen direkte til modemet. Dette virket fint, kom inn på X-box LIVE og alt. NÅ kommer problemet: Nå jeg prøver å koble til X-box LIVE med en LANkabel som er tilkoblet min trådløse router, står det at det er en "IP adressekonflikt" og jeg får ikke koblet til internett. Det rare er at om jeg bruker samme LANkobling fra samme router til en PC, får jeg perfekt tilkobling hver gang. Kan noen hjelpe meg med dette problemet, eller må jeg knuse sparegrisen og kjøpe meg trådløst internett til X-box? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 du har satt innstillingen til automatisk (på xboxen). og trådløst internett på xboxen vil du vel ikke ha? fotell litt mere om hvilken isp og hvilken ruter du har. Lenke til kommentar
andymann Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 du har satt innstillingen til automatisk (på xboxen). og trådløst internett på xboxen vil du vel ikke ha? fotell litt mere om hvilken isp og hvilken ruter du har. Det er vel en vanlig trådløs router fra Philips, med 5 porter. Noe navn er jeg ikke akkurat sikker på :S Jeg har internett fra Canal Digital Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så det går ann å ta en TP-kabel fra router til 360'n? Trenger man ikke å kjøpe sånn nettverks"kort" til den da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så det går ann å ta en TP-kabel fra router til 360'n? Trenger man ikke å kjøpe sånn nettverks"kort" til den da? det er nettverkskort i 360'en. wake up. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så det går ann å ta en TP-kabel fra router til 360'n? Trenger man ikke å kjøpe sånn nettverks"kort" til den da? det er nettverkskort i 360'en. wake up. Hahaha, sorry Er faktisk ikke så våken siden du nevner det. Lenke til kommentar
andymann Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 men over til problemet mitt her. (unnskyld at jeg er litt "frekk", men tanken på at jeg har ett år med gold membership som venter på å bli aktivert, er irriterende) Jeg har prøvd det meste som er på internett, tilogmed å koble til ip-adresse osv manuelt. Ingenting virker =/. Noen som har en ide, eller må jeg spørre microsoft om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå