Comox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg har bruk for litt Ø-hjelp. Jeg er ved og installer Windows XP på en PC. Installasjonen henger på slutte da der er 6 min tilbake og installasjonen skal «Finalizing». Jeg har prøvet å ta CD ut og inn igjen. Skjermen er ikke frossen, den skifter informasjon om Windows. Min Windows er genuin. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg har bruk for litt Ø-hjelp.Jeg er ved og installer Windows XP på en PC. Installasjonen henger på slutte da der er 6 min tilbake og installasjonen skal «Finalizing». Jeg har prøvet å ta CD ut og inn igjen. Skjermen er ikke frossen, den skifter informasjon om Windows. Min Windows er genuin. så hvem os bruker du? eller er det ny pc. Lenke til kommentar
Comox Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Nei, det er en PC som har kjørt bra før. Jeg har prøvet og restarte, så er installasjonen gå et skritt tilbake og vil installere Windows igjen. Så må vi se. Endret 4. oktober 2008 av Comox Lenke til kommentar
Comox Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det ser ut til en restart har løst problemet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det ser ut til en restart har løst problemet. så bra da kan du forandre emne ditt til [LØST] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå