Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blue screen problem[STENGT]

Anbefalte innlegg

Du spurte jo om hjelp. Hvis det ikke er et stort problem for deg, så kan du bare la det være. Den guiden snippsat la ut er super, prøv den. Det krever dog tålmodighet og mange timer.

ok, kan prøve. Hvis jeg ikke finner noe løsning så lar jeg det ligge, men kan dette føre til større problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det kan ikke føre til verre problemer enn det som er nå. Hvis du derimot endrer registreret eller prøver å gjøre noen innstillinger på maskinen selv, så:p

Trenger du hjelp med å finne riktig driver, post et innlegg her.

Edit:

Drivers

Står en liste over ulike BCCoder her, og hvorfor samt løsninger.

Endret av crazypc
Lenke til kommentar
Du spurte jo om hjelp. Hvis det ikke er et stort problem for deg, så kan du bare la det være. Den guiden snippsat la ut er super, prøv den. Det krever dog tålmodighet og mange timer.

ok, kan prøve. Hvis jeg ikke finner noe løsning så lar jeg det ligge, men kan dette føre til større problemer?

jeg instalerte det, den pakka ut filer, men hvor er programmet? finner det ikke :s

Lenke til kommentar

Muligens. Prøv dette:

Trykk på Install Debugging Tools for Windows 64 bits Version(dersom du har Vista 64 eller XP 64), ellers er det bare å ta den på 36 bits.

Gå ned på Download, trykk på linken under Current Release Version. Det skal komme fram en exe fil, lagre og kjør.

Lenke til kommentar
kan jeg ha lasta ned feil fil? lasta ned denne filen her WindowsXP-KB936929-SP3-x86-symbols-full-ENU

Du skal ikke laste ned symbols,disse blir lastet ned når du har satt opp windbg.

32bit.

http://www.microsoft.com/whdc/devtools/deb...stallx86.mspx#a

64bit.

http://www.microsoft.com/whdc/devtools/deb...tall64bit.mspx#

gjorde det noe?

foresten jeg tror vi kan stenge tråden. siden jeg bare får bluescreen da. Takk for all hjelp, ble klokere av dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...