Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blue screen problem[STENGT]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...

TechNet

Ta en titt på denne og post deretter den blåskjermen som passer ifh dine problemer, så skal vi finne ut hvilken driver det er og hva som må gjøres.

En med samme blåskjerm som deg:

Forum

skal prøve å se om jeg finner noe, men tror ikke det var en sån beskjed bare koden, derfor prøver jeg igjen.

edit: kom fram at det var oppdaget en alrvorlig feil og at windows måtte avlsutte for å forhindre skade. Så kom koden som du har sett før. that's it.

jeg tenkte at jeg kunne prøve å ikke åpne dvd plata med bilder også ta den ut, da kom det ikke noe fram, men når jeg åpner den også tar den ut som kommer blå skjermen. Det er som om den ikke tåler å gå inn på plater som er formaterte :ermm: noe jeg synes er rart, fungerer fint på andre. Vet at dette ikke hjalp så mye, men når det ikke står en annen beskjed så. Foresten det var første gangen at jeg la inn bilder på en dvd plate at det skjedde. Det er bare da det skjer.

hva skal jeg gjøre?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
PC'er har sitt eget liv.

Har du satt pc'en til å automatisk restarte når BSOD kommer frem?

det vet jeg ikke, har ikke gjort det nei. når det kommer bluescreen så leser jeg meldingen, også avslutter jeg, trykker på knappen, å slår på datan igjen. Men siden dette bare skjer når jeg foramterte plata å legger inn bilder. så tror jeg det ikke er vits.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
For og slutte og tippe så mye så er det lagd en bra guide.

Det betyr at du skal kjøre en analyse av "Mini100508-01.dmp" i et program som hete windbg.

Det står bra forklart her.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919442

dumt at jeg ikke kjønner så mye av den ennda jeg kan data. Må jeg gjøre det? kan jeg ikke bare la det være, det skjer bare når jeg formaterer dvd plater å legger inn bilder. Ikke noe annet. Så kan bare bruke en annen data. eller synes dere at det er best å ta problemet.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...