Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) så..nå kjønner jeg ingen ting. Jeg lagra bildene mine på en dvd plate fra verbatim (DVD+R) Med en gang cd rommet åpna seg så fikk jeg bluescreen. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Maskinvarespesifikasjoner, OS? De kodene er relatert til driverproblemer... Har du opplevd det flere ganger nå? Endret 4. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Maskinvarespesifikasjoner, OS? De kodene er relatert til driverproblemer... Har du opplevd det flere ganger nå? nei, det var bare når jeg la inn bildene på dvd plata, formaterte den først også la jeg det inn. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hmm.. Ok. Hvis dette skjer igjen når du legger inn bilder på plater(prøv igjen), så er det et problem som vi må fikse. Endret 4. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hmm.. Ok. Hvis dette skjer igjen når du legger inn bilder på plater(prøv igjen), så er det et problem som vi må fikse. dette skjer nok i gjen, men vil ikke prøve igjen, har bluescreen skrekk Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, skjønner det. Har opplevd det også, gjorde alt for å unngå det. Men dersom det er alvorlige driverproblemer er det lurt å få greie på det fortest mulig. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, skjønner det. Har opplevd det også, gjorde alt for å unngå det. Men dersom det er alvorlige driverproblemer er det lurt å få greie på det fortest mulig. så hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sleng inn en plate, gjør samme som du gjorde sist gang og post BCcoden igjen. Hadde du installert noen programmer/drivere i forkant? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Sleng inn en plate, gjør samme som du gjorde sist gang og post BCcoden igjen. Hadde du installert noen programmer/drivere i forkant? nei..men kan jeg ikke oppdatere driveren? eller prøve? har ikke lyst til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvilken driver mener du? Det skjer ikke noe verre enn at pc'en får blåskjerm og må restartes. Vi kan deretter finne ut av hvilken driver det er, og oppdatere denne. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) obs sorry, men se på det jeg fikk frem. Hva sier det? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Supert. så, kan du se hva som er problemet? Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hmm... TechNet Ta en titt på denne og post deretter den blåskjermen som passer ifh dine problemer, så skal vi finne ut hvilken driver det er og hva som må gjøres. En med samme blåskjerm som deg: Forum Endret 5. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hmm... TechNet Ta en titt på denne og post deretter den blåskjermen som passer ifh dine problemer, så skal vi finne ut hvilken driver det er og hva som må gjøres. En med samme blåskjerm som deg: Forum skal prøve å se om jeg finner noe, men tror ikke det var en sån beskjed bare koden, derfor prøver jeg igjen. edit: kom fram at det var oppdaget en alrvorlig feil og at windows måtte avlsutte for å forhindre skade. Så kom koden som du har sett før. that's it. jeg tenkte at jeg kunne prøve å ikke åpne dvd plata med bilder også ta den ut, da kom det ikke noe fram, men når jeg åpner den også tar den ut som kommer blå skjermen. Det er som om den ikke tåler å gå inn på plater som er formaterte noe jeg synes er rart, fungerer fint på andre. Vet at dette ikke hjalp så mye, men når det ikke står en annen beskjed så. Foresten det var første gangen at jeg la inn bilder på en dvd plate at det skjedde. Det er bare da det skjer. hva skal jeg gjøre? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 PC'er har sitt eget liv. Har du satt pc'en til å automatisk restarte når BSOD kommer frem? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) PC'er har sitt eget liv. Har du satt pc'en til å automatisk restarte når BSOD kommer frem? det vet jeg ikke, har ikke gjort det nei. når det kommer bluescreen så leser jeg meldingen, også avslutter jeg, trykker på knappen, å slår på datan igjen. Men siden dette bare skjer når jeg foramterte plata å legger inn bilder. så tror jeg det ikke er vits. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 For og slutte og tippe så mye så er det lagd en bra guide. Det betyr at du skal kjøre en analyse av "Mini100508-01.dmp" i et program som hete windbg. Det står bra forklart her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919442 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 For og slutte og tippe så mye så er det lagd en bra guide.Det betyr at du skal kjøre en analyse av "Mini100508-01.dmp" i et program som hete windbg. Det står bra forklart her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919442 dumt at jeg ikke kjønner så mye av den ennda jeg kan data. Må jeg gjøre det? kan jeg ikke bare la det være, det skjer bare når jeg formaterer dvd plater å legger inn bilder. Ikke noe annet. Så kan bare bruke en annen data. eller synes dere at det er best å ta problemet.? Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du spurte jo om hjelp. Hvis det ikke er et stort problem for deg, så kan du bare la det være. Den guiden snippsat la ut er super, prøv den. Det krever dog tålmodighet og mange timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå