zalu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Heii ! :!: Noen som vet om det finnes en slags mellom-sender for internett-tilkobling? For tingen er at ruteren og senderen er i lengste laget unna min PC. Slik at tilkoblingen står på veldig lav og jeg mottar kun 5.5 Mbps... Så finnes det en slags mellom-sender som jeg kan sette i mellom PCen og ruteren, slik at signalet bli sterkere ? Tusen takk for svar Endret 4. oktober 2008 av zalu Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heii ! :!: Noen som vet om det finnes en slags mellom-sender for internett-tilkobling? For tingen er at ruteren og senderen er i lengste laget unna min PC. Slik at tilkoblingen står på veldig lav og jeg mottar kun 5.5 Mbps... Så finnes det en slags mellom-sender som jeg kan sette i mellom PCen og ruteren, slik at signalet bli sterkere ? Tusen takk for svar D-Link har en Wireless Range Extender som kanskje er det du leter etter: DWL-G710 Du finner sikkert tilsvarende produkter fra andre produsenter. En annen mulighet er å sette større/eksterne antenner på både ruter og pc. Særlig stasjonære pc-er med antenne på pci-kort på baksiden kan slite litt ved marginale forhold. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14941 En sånn antenne gjør trolig forskjellen du behøver. Da slipper du dessuten forsinkelse og redusert hastighet pga repeater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå